Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videograaf Freddy van de Cauter?

  20-3-2010 13:14:20
Nu onze fotograaf (Jef Celen) en de feestzaal (Daemshof) zo goed als vast liggen hebben we het ook even gehad over het al dan niet inschakelen van een videograaf .. Wordt dit dikwijls gedaan?


Wie heeft er ervaringen met Freddy van de Cauter? Heb net info aangevraagd via mail en tot nu toe vind 'k het erg interessant ..


Kim
21-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 23 | Gelezen: 3123


Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik20-3-2010 14:51:33

Hem ken ik niet maar echt doen. Een video zegt zoveel meer dan foto's. Wij hebben ook heel lang getwijfeld, maar hebben er nog geen seconde spijt van gehad. Op de film zie je dingen die je die dag niet gezien hebt. Je hebt dan al zoveel aan je hoofd, ook dingen die achter je gebeuren enzo. Zo ben ik serieus verschoten toen ik mijn vader vrolijk mee de polonaise zag doen! Dit had ik nooit verwacht. Op het moment zelf had ik dit niet gezien. Het zijn zo van die onnozel dingen maar wel heel leuk.

groetjes, Carolina



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik21-3-2010 1:06:30

Wij hebben hem ook vastgelegd. Zoals hij wellicht in mailtje aan jou heeft gezegd, zijn wij ook langsgegaan om DVD's te kijken. Na één DVD die we lukraak uit 'n hele resem kozen, waren we overtuigd. Maar... hij moest toevallig zijn/of iemands wagen eventjes naar de garage brengen die maar 5 minuutjes verderop was, dus even 'n tweede DVD opgelegd.
De reden dat die zo goedkoop is: het is 'n ver uit de hand gelopen hobby van hem, maar 't werk dat die levert, is kwalitatief ERG hoog, we schrokken er toch wel van.

Wat mij betreft: ga naar hem toe en leg hem snel vast, voor die prijs en zijn vakmanschap kan je NIET sukkelen! :)



Sara
30-7-2011
 Meld misbruik21-3-2010 14:38:41

Wij zijn ook nog aan het twijfelen voor een videograaf.
Ik wil het eigenlijk wel graag, maar mijn vriend heeft schrik dat dit storend zal zijn. Hij denkt dat die man voortdurend in de weg zal lopen.

Wat ik hier lees, klinkt wel heel interessant. Misschien kan ik ook eens bij hem informeren. Heeft hij ook een website? Zo niet, hoe kan ik hem dan het beste bereiken?




Kim
21-5-2011
 Meld misbruik21-3-2010 14:42:16

Sara, je kan hem contacteren via mail: freddy.vandecauter@telenet.be
Hij reageert snel en volledig :)




Sara
30-7-2011
 Meld misbruik21-3-2010 14:44:07

Bedankt!



Lesley
31-5-2008
 Meld misbruik21-3-2010 22:10:44

Beste Kim,

Ikzelf ben ondertussen bijna 2 jaar getrouwd en kom nu ook eens op deze site kijken aangezien binnenkort een vriendin van mij trouwt... en toen zag ik je vraag...

Wel ik kan je zeggen... wij hadden Freddy genomen als videograaf en deze persoon is meer dan te vertrouwen... hij levert prachtig en zeer professioneel werk af. Elk detail wordt gefilmd en nadien prachtig tot één geheel verwerkt!

Uiteraard kan ik je enkel mijn ervaring meedelen, maar ik denk dat je mijn mening wel zal delen als je eens een afspraak met hem maakt en zijn werk bekijkt.

Veel succes nog!



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik22-3-2010 7:52:36

Moet wel zeggen dat die enkel nog rond Antwerpse doet, hij blijft filmen tot 2u en als hij dan vanuit Brugge of weet ik waar nog moet vertrekken, is hem al helemaal erg laat thuis. Bovendien kreeg hij 't veel te druk, wat niet meer haalbaar was omdat die niks anders meer deed dan meer dan fulltime te monteren en filmen. Hij beperkt 't daarom tot 'n 10 à 12 trouwen per jaar. Zoals reeds gezegd is 't 'n hobby voor hem, hij moet er niet van leven.



Eline
10-7-2010
 Meld misbruik22-3-2010 9:05:47

Hey

Mag ik vragen wat zijn prijs ongeveer is?
Bedankt.


Eline





Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik22-3-2010 9:47:09

Wij hebben hem ook en kan me enkel aansluiten bij de mening van Kathleen.


Gwen



patricia

 Meld misbruik22-3-2010 10:44:40

Wij hebben Freddy ook gevonden via dit forum en afgaand op de vele positieve reacties hebben we een mailtje gestuurd voor verdere info.
Gisteren zijn we dan bij Freddy langsgegaan om zijn werk te bekijken en om verdere details ivm het huwelijk van mijn dochter te bespreken, na het bekijken van de eerste dvd ( die we trouwens zelf mochten uitkiezen) wisten we al dat we op dezelfde golflengte zaten, ook qua begeleidende muziek, we hebben hem trouwens carte blanche gegeven daaromtrent.
De dvd's zijn heel mooi in elkaar gezet, je ziet dat Freddy dat met veel plezier doet, hij steekt er ook veel tijd in, dat zie je trouwens aan het resultaat. We zijn heel tevreden dat we met hem gaan samenwerken.
Wij zijn van Vlaams Brabant en toch komt hij ook bij ons, dus niet twijfelen, vanwaar jullie ook zijn.
Stuur hem gerust een mailtje.

Patricia






Kim
21-5-2011
 Meld misbruik22-3-2010 11:46:09

Dat is hier allemaal overduidelijk, haha :)
'k Mail hem vanavond om een afspraak te maken!



Ann
30-8-2008
 Meld misbruik22-3-2010 21:13:15

Wij hadden Freddy ook als videograaf op onze trouw. Wij waren er heel tevreden van. Hij was er van 's morgens een uur of 9, een uurtje voor t volk kwam, zodat we al wat aan het filmen konden wennen en echt op ons gemak waren, tot 2 uur 's nachts. Wij hebben er veel complimentjes over gekregen, dat hij zich zo inzette om alles goed in beeld te brengen, zonder dat het voor ons 'ambetant' was om heel de tijd gefilmd te worden. Wij hebben het amper gemerkt.


Om een klein vb te geven; in de namiddag hadden wij een huifkartocht georganiseerd. Freddy sprong regelmatig van de huifkar en liep dan een stuk voorop, om ons zo al rijdend mooi in beeld te kunnen brengen. En dan moest hij lopen om de huifkar terug te kunnen inhalen en dit op een warme zomernamiddag. Geen moeite was hem te veel.


Van het eindresultaat zijn wij ook heel tevreden.'t is echt een mooie dvd die de sfeer van heel de dag weergeeft. Ik zou een dvd echt iedereen aanraden, wij zetten hem nog regelmatig op en dromen dan telkens weer weg.


Wij zijn in augustus 2008 getrouwd en hadden echt een leuke dag. Ik hoop dat jullie ook zo'n mooie dag mogen hebben, met veel herinneringen voor later.


groetjes
Ann




Tamara
22-8-2009
 Meld misbruik23-3-2010 16:36:33

Wij hadden Freddy ook als videograaf op ons huwelijk afgelopen zomer.
Ik kan maar 1 ding zeggen, NIET TWIJFELEN en gewoon doen!!! Het is een super man en hij heeft het echt super gedaan bij ons!!
Hij heeft zich volledig kunnen inleven in wie wij zijn en waar wij voor staan, met als resultaat een prachtige dvd van onze mooiste dag! ( dit vinden wij niet alleen, echt alle reacties zijn top dat wij er al 4 hebben moeten bijbestellen) ;)

Freddy denkt zeer goed mee in hoe en wat je wil en hoe hij dat het beste kan vastleggen. Het is ook een zeer aangename, joviale man. Zijn aanwezigheid was dus alles behalve storend, integendeel, wij hebben echt plezier gemaakt met hem en goed gelachten oa op de fotoshoot en op het avondfeest :))

Hij haalt halsbrekende toeren uit om toch maar het beste beeld te kunnen schieten, echt waanzin! Bij ons liep hij bvb achter onze bus en sprong en dan op het einde nog op toen die al reed om de beste beelden te kunnen maken. Ook op het avondfeest was geen bocht hem te groot om een goede filmplek te vinden. Ook is hij bij ons zonder enig probleem vroeger begonnen en langer gebleven ( feest liep een beetje uit de hand :))

Wij hadden ook een babbelbox door Freddy laten maken, echt prechtig gedaan. Hij heeft er een soort rode draad doorheen onze film van gemaakt. Onze gasten vonden het ook super hoe hij dat aanpakte.

Intussen zijn er al 3 koppels die bij ons op het feest waren, die Freddy ook gaan boeken of geboekt hebben, wat toch een bewijs is van goede service m.i.

Dit is uiteraard onze persoonlijke ervaring met hem. Meer commentaren kan je vinden als je op zoeken " Freddy zoersel" intypt.

Veel succes en geniet van jullie huwelijksdag!

Tamara





Natasha
20-6-2009
 Meld misbruik23-3-2010 21:07:07

Heykes,
moest je nog niet overtuigd zijn, dan kan ik dat alleen maar proberen te doen.
Ook op onze trouw vorig jaar in juni was hij van de partij, en ik moet zeggen ik zou direct terug voor hem kiezen. TOP prijs-kwaliteit verhouding.
Echt iemand die hart en ziel in de video steekt en dat zie je ook aan het resultaat.
Wij hebben hem ook op dit forum gevonden en ik kan hem alleen maar aanraden.

Veel succes nog bij de voorbereidingen.

Natasha en Tim
20/06/09



tamara
4-7-2009
 Meld misbruik24-3-2010 9:04:13

Hey Kim,

Al die lovende reacties hierboven kan ik alleen maar beamen.
Ook wij hebben Freddy gevonden via dit forum en ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Het is echt een zalige man die niks te veel vind. Zijn werk vinden wij gewoon subliem. Mensen vragen nu nog om onze film nog eens te mogen bekijken omdat hij gewoon super is. Wij wilden geen klassieke traditionele film maar eerder een jonge frisse film die weergeeft hoe wij en onze familie en vrienden zijn. Dat is hem echt geweldig goed gelukt. Ik zou zeggen mail hem en maak een afspraak.
Een aantal familieleden en vrienden hebben hem ondertussen ook al geboekt.

Groetjes en veel succes

Tamara



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik24-3-2010 11:37:50

De afspraak is ondertussen gemaakt, volgende week dinsdag gaan we bij hem langs.
Bedankt allemaal voor jullie positieve en uitgebreide reacties :)



Johan

 Meld misbruik27-3-2010 16:33:49

Dag Kim,

In geval van nood kan je ook bij www.chitra.be terecht.

Grtjs,

Johan



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik31-3-2010 14:59:01

We zijn gisteren heel vriendelijk ontvangen bij Freddy. We hebben de video van Natasha & Tim van hier op 't forum gezien en waren meteen overtuigd! We hebben hem dan ook meteen vastgelegd.
We zijn er heel zeker van dat hij onze huwelijksdag geweldig gaat filmen & monteren :)

(toch bedankt voor het aanbod Johan)



Natasha
20-6-2009
 Meld misbruik1-4-2010 19:27:57

Hey Kim,
Ik ben blij dat onze video je over de streep gekregen heeft, het is inderdaad een mooie herinnering. Grappig wel dat jullie onze video eruit gekozen hebben en wij jullie dan een namiddag/avond 'ge-entertained' hebben. Maar wees gerust: je zal er geen spijt van hebben!

Heel veel plezier,
en succes bij de voorbereidingen
de videograaf, daar hoef je je alvast geen zorgen meer over te maken.

Groetjes,
Natasha



ann
2-7-2011
 Meld misbruik14-4-2010 16:38:44

Dag Bruidjes,

Waar kan ik hier werk zien van die videograaf? Want ik wil hier wel meer over weten, lijkt me uit jullie reacties aan echte aanrader!!


Groetjes




ann
2-7-2011
 Meld misbruik14-4-2010 16:44:59

Dag Bruidjes,

Waar kan ik hier werk zien van die videograaf? Want ik wil hier wel meer over weten, lijkt me uit jullie reacties aan echte aanrader!!


Groetjes




Kim
21-5-2011
 Meld misbruik20-4-2010 12:22:39

Hey Ann,

Je kan Freddy mailen: freddy.vandecauter@telenet.be (vermeld ook even plaats van het huwelijk)
Je kan vrijblijvend een afspraak maken om een dvd te gaan bekijken bij hem en voor meer info. Een aanrader!



jessy
22-9-2007
 Meld misbruik15-7-2010 22:47:01

Ook wij hadden freddy als videoman en kan alleen maar zeggen wat er al gezegd is echt een heel toffe meneer en doet echt heel veel moeite.
Ik kijk nog regelamtig naar onze film en dit is ondertss toch bijna 3 jaar geleden is echt een leuk aandenken.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info