TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
frida
6-2-2010
|
19-3-2010 16:06:40
Tja,
ik zou zeggen doe het opnieuw je hebt toch nog de zaterdagen? Om uit te proberen. En een afspraak afzeggen is toch niet erg?
Ik heb mijn kapsel 3 kaar opnieuw laten doen en de derde keer was het zo als ik het wou.
Groetjes Frida
|
|
annabel
12-6-2010
|
19-3-2010 16:14:10
he,
ik denk toch dat je dat beter afbelt ofwel nog eens na daar gaat en zegt wat er niet goed aan is.als het echt niet naar uw zin komt,ga gewoon ergens anders meid.ik ben zelf zelfstandig kapster en weet dat niet elke kapper het in zich heeft om iets moois op te steken...wat niet wil zeggen dat ze geen goede kappers zijn :)
ben ook pietje precies voor mijn opsteekkapsel voor mijn trouw en sukkel daar ook mee om iemand te vinden die naar mijn manier van opsteken werkt.wil graag iets victoriaans of zo uit oude tijd waarin je de lengte van de haren wat ziet maar alles toch netjes weg zit....vrees dat ik een heeeeeel moeilijk geval ben ;) kun je mij anders de foto eens doormailen en dan kan ik u raad geven of het wel degelijk iets moeilijk is.
heb je trouwens lange haren of schouderlengte?
het komt wel goed maar doe ergens anders ook eens een proef en zeg gewoon zoals op die foto en is voor vanavond nachtje door te doen of voor mooie feest...dan heb je nadien geen verplichtingen :)
ik persoonlijk vind het ook leuk dat ze eerlijk met mij zijn...dus als je niet tevreden bent ZEGGEN en komt het niet goed...AFZEGGEN :D
is uw dag en moet perfect zijn
succes!!!
grts anna
annabel.coppy@skynet.be
|
|
Dorien
9-7-2010
|
19-3-2010 16:22:43
Kristelle,
Mja das niet leuk dat je proefkapsel niet naar je wens was!
Maar het is de mooiste dag van je leven , die dag moet je stralen... Als je het niet ziet zitten om ergens anders te gaan zou ik het allemaal eerlijk zeggen... en nog eens iets nieuws proberen. Er moet toch ergens een gaatje zijn dat het jou past?
Zoals Annabel al zegt iedere kapper heeft een ander manier van werken en een andere stijl. (Ik kan het weten ben ook zelfstandig kapster) Ik ga men haartjes op de trouw zelf men haar doen omdat ik weet dat ik dan een mooi kapsel heb wat de hele dag en nacht zal houden.
Is het toch niet je ding bij die kapster ga dan gewoon ff opzoek naar een andere, je vind er wel eentje!
Niet te snel opgeven meid! Het komt wel goed...
Dorien
|
|
Toyah
15-1-2011
|
19-3-2010 16:49:46
Hi Kristelle, kan me voorstellen dat je ontgoocheld bent! Maar, laat je hoofd niet hangen meid, der is zeker een oplossing voor!
Misschien nog eens bij je kapper voorbij gaan en eerlijk zeggen wat je er niet zo leuk aan vindt. Je bent beslist niet de eerste die na een uur weer bij de kapper op de stoep staat en vraagt om enkele correcties! Mocht het echt niet vlotten, dan vind je beslist wel iemand anders die jouw ideeen kan verwerkelijken ;) Veel succes! Toyah
|
|
Kristelle
|
19-3-2010 17:21:20
Ik heb het meestal voor dat ik iets aan de kapper vraag en dat ik het dan niet krijg, misschien leg ik het niet goed uit, geen idee. Maar het is verre van wat ik gevraagd had.
grtjs
|
|
Karmen
29-5-2010
|
19-3-2010 17:46:14
Ik heb het mijn proef ook al eens laten doen, maar een paar uur later ging het al los, dus ik ga ook een tweede keertje, om het helemaal goed te krijgen! Ik zou nog niet panikeren, maar nog een tweede keer gaan! & goed duidelijk zeggen hoe je het wilt!
|
|
An
26-3-2010
|
19-3-2010 18:08:32
Hoi Kristelle,
leuk is natuurlijk anders! Maar 1 goede raad, je mag jezelf niet blind staren op een voorbeeldfoto... Ik ben vroeger ook kapster geweest, en al zeg ik het zelf, ik kon goed opsteken, maar hoe je ook je best doet als kapper, het zal nooit hetzelfde zijn als op een foto die je meebrengt. Ook als het proefkapsel nu heel goed moest zijn, zou het kunnen dat de dag zelf het kapsel iets anders is en minder mooi... Je kan nooit 2 maal krak hetzelfde kapsel maken.... Blijven proberen en de moed niet opgeven meid. 
|
|
Neel
28-2-2009
|
19-3-2010 21:16:03
Ik heb ook een aantal proefs gedaan. Geen een was naar mijn goesting. Ben gewoon op de dag van mijn wettelijk huwelijk naar de Kreatos gestapt met t idee, 'derop of deronder'! Opsteken of knippen, we zien wel! Maar toen was t dus eindelijk naar mijn zin! ;)) Heb hetzelfde kapsel toen ook laten doen als we voor de kerk getrouwd zijn! gewoon s morgens naar de kreatos gegaan...
Maar je moet inderdaad beseffen dat een foto altijd anders zal zijn. Tenzij het een foto van jou is? Die vrouw heeft ander haar, een ander gezicht... Het zal nooit krak t zelfde kunnen zijn!
veel succes nog!
Neel
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
19-3-2010 22:20:24
Van welke regio ben je?
|
|
Kristelle
|
20-3-2010 8:16:30
@ Annelies: ik ben van Scherpenheuvel
@ Neel: dat zei mijn vriend ook, naar kreatos gaan, daar zit een kapster en die kan ongeloofelijk goed de haartjes verzorgen. Klinkt wel raar dat men bij kreatos ons bruidskapsel laten opsteken he ;). Nu het spijtige aan kreatos is dat het zonder afspraak is en dat ze pas om 9u open gaan.
|
|
Gitta
9-4-2010
|
20-3-2010 11:36:30
Ik ga zelf niet in Scherpenheuvel, Kristelle, anders kon ik je misschien helpen. Ik blijf de avond ervoor bij mijn ouders slapen en laat mijn kapsel dus doen door een kapper uit de buurt. Ik weet niet naar welke kapper je bent geweest, maar mijn vriend gaat naar Marc Denis in de Basilieklaan en die doet ook vrouwenkapsels. Mijn toekomstige schoonmoeder is er toch tevreden over...
Ik zou de kapper waar je nu naartoe bent geweest alleszins niet nemen als die je niet aanstaat.
|
|
nele
26-6-2010
|
21-3-2010 10:42:11
de naam "proefkapsels" zegt toch al dat je iets eens probeert? Dat het niet van de eerste keer perfect is zou ik me geen zorgen om maken. vertel gewoon wat je niet goed vond en laat hen nog eens proberen. Ik heb verschillende kapsels gekozen en gaan ze allemaal is proberen, die dat ik 't tofste vind zal het worden en vond ik geen enkel goed dan gaan we opnieuw op zoek! Volhouden!
|
|
Deborah
15-5-2010
|
21-3-2010 15:22:38
Heb juist hetzelfde meegemaakt.
Maar ik heb gelukkig nog iets meer tijd.
Ben donderdag een eerste keer gaan laten opsteken.
Had ook een foto bij. Eentje van een galabal waar mijn haar ook opgestoken was.
De kapster had er iets helemaal anders van gemaakt.
Terwijl ik duidelijk gezegd had wat ik wou. Ik ben daar gegaan omdat opsteken haar specialiteit is.
Had mij daar ook laten schminken. Wou het zo natuurlijk mogelijk. Ik kwam er buiten als een clown. Zo fel had ze mij geschminkt.
Had daar ook al een afspraak voor de trouwdag vastgelegd.
Maar ga deze zeker afbellen!
Het is jou dag! het moet zijn hoe jij het wil!
Laat niet op je kop zitten... Vraag eventueel aan vrienden of vriendinnen naar welke kapster zij gaan...
|
|
Kristelle
|
21-3-2010 18:01:11
Soms denk ik van: ik ga gewoon een mooie paardestaart maken en dan een speld ofzo in mijn haar. Vermits ik altijd mijn haren los draag en complimenten krijg als ik mijn haar vast doe :).
Eenvoudig en geen kopzorgen 
|
|
Derya
|
22-3-2010 1:23:12
Beste bruiden voor een stevige opsteek raad ik jullie aan hairspay van new wave in kruidvat te nemen die ultra strong is. Ik zelf gebruik ze ook voor bruidsopsteek en het blijf uren uren goed .This een rood busje :) .
|
|
Kristelle
|
22-3-2010 13:09:19
Ben blij!!!
Vandaag naar een andere kapper geweest bij ons in de straat, bij Hair Planet.
Ben er super goed ontvangen geweest, prijs valt goed mee: 35 euro voor een bruidskapsel alles inbegrepen.
Ik mag op 6 april gaan, dan heeft hij weinig volk dus tijd voor mij :).
Klinkt goed, ik zie het helemaal weer zitten ;-)
|
|
Derya
|
23-3-2010 23:36:39
Kristelle maak je geen zorgen als je echt iets mooi's wil kom tot Genk bij mij in kapsalon.
Je zult blij terug gaan :).Ik ben van Turkije al ervaren erin. Ik zit al van men 14 de leeftijd in kapsalon me bruiden te opsteken en make upen :). Bekijk men foto's op webpage .
Maak je geen zorgen er zijn 100den moddelen die kunnen gedaan worden .
Mvg Derya
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|