TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
frida
6-2-2010
|
19-3-2010 16:06:40
Tja,
ik zou zeggen doe het opnieuw je hebt toch nog de zaterdagen? Om uit te proberen. En een afspraak afzeggen is toch niet erg?
Ik heb mijn kapsel 3 kaar opnieuw laten doen en de derde keer was het zo als ik het wou.
Groetjes Frida
|
|
annabel
12-6-2010
|
19-3-2010 16:14:10
he,
ik denk toch dat je dat beter afbelt ofwel nog eens na daar gaat en zegt wat er niet goed aan is.als het echt niet naar uw zin komt,ga gewoon ergens anders meid.ik ben zelf zelfstandig kapster en weet dat niet elke kapper het in zich heeft om iets moois op te steken...wat niet wil zeggen dat ze geen goede kappers zijn :)
ben ook pietje precies voor mijn opsteekkapsel voor mijn trouw en sukkel daar ook mee om iemand te vinden die naar mijn manier van opsteken werkt.wil graag iets victoriaans of zo uit oude tijd waarin je de lengte van de haren wat ziet maar alles toch netjes weg zit....vrees dat ik een heeeeeel moeilijk geval ben ;) kun je mij anders de foto eens doormailen en dan kan ik u raad geven of het wel degelijk iets moeilijk is.
heb je trouwens lange haren of schouderlengte?
het komt wel goed maar doe ergens anders ook eens een proef en zeg gewoon zoals op die foto en is voor vanavond nachtje door te doen of voor mooie feest...dan heb je nadien geen verplichtingen :)
ik persoonlijk vind het ook leuk dat ze eerlijk met mij zijn...dus als je niet tevreden bent ZEGGEN en komt het niet goed...AFZEGGEN :D
is uw dag en moet perfect zijn
succes!!!
grts anna
annabel.coppy@skynet.be
|
|
Dorien
9-7-2010
|
19-3-2010 16:22:43
Kristelle,
Mja das niet leuk dat je proefkapsel niet naar je wens was!
Maar het is de mooiste dag van je leven , die dag moet je stralen... Als je het niet ziet zitten om ergens anders te gaan zou ik het allemaal eerlijk zeggen... en nog eens iets nieuws proberen. Er moet toch ergens een gaatje zijn dat het jou past?