Terug naar overzicht
Probeer het gewoon duidelijk te maken aan je mama dat je dat kapsel echt wil en als dat niet lukt kan je misschien proberen om te zeggen dat je een andere kapper neemt om haar niet te veel stress te geven op de ochtend van je trouw, zodat ze haarzelf ook op het gemak kan opmaken enzo
He, Ik zou ook je moeder duidelijk maken dat je dat kapsel echt wilt. Het is toch jou grote dag en dan mag je er uit zien zoals jij het wilt. Veel sterkte...... Frida
Ik sluit me aan bij Eva: zeg haar dat je niet wil dat ze op je trouwdag 's morgens nog aan jou kapsel moet werken, dat ze zelf ook feestviert die dag en dus niet verondersteld wordt om te werken. En dat ze dan minder tijd heeft om zichzelf klaar te maken. Kortom: je doet haar er een gigantisch plezier mee om naar een echte kapster te gaan . En gewoon zeggen dat je eens wat anders wil proberen! Of... misschien een leugentje dat je van iemand een gratis proefkapsel hebt cadeau gekregen? Zo kan je het meteen door een kapster laten doen en als het dan goed meevalt, kan je zeggen dat je die kapster wilt voor de trouw. Succes!
Kitty, Eerlijk duurt het langst, ook al is het niet altijd even makkelijk. Wil ze je kapsel niet doen, pech dan maar dan ben je toch genoodzaakt om ergens anders te gaan?! Het is JOU dag, JIJ moet stralen van geluk. En als jij DAT kapsel wil moet je daarvoor gaan! Hopelijk kom je er snel uit! Groetjes Dorien
Ja moeders met streken, ken er zo nog één... Ik had ook ongeveer zo'n kapsel denk ik. (Met mijn haar kunt ge nu wel heel weinig aanvangen ook.) Ik had er langs achter/opzij een schuifklem inzitten met strass steentjes. (ipv een tiara ofzo) Zulke haarversieringen geven je kapsel direct een meer feestelijk iets. Ik zou toch eens naar beneden gaan en die kapper uittesten. Het gaat om jouw dag, niet die van je moeder. Maak haar wijs dat je zowiezo naar iemand anders gaat, omdat het anders te druk is voor haar?!? Dan heeft ze meer tijd om haar kopke goed te krijgen??? groetjes, Carolina
Ik weet wat je bedoelt, bij mij is het mijn schoonmoeder die kapster is. Ik ga al 8 jaar bij haar dus ik ben ook verplicht om mijn kapsel voor het huwelijk bij haar te nemen, ze zou het absoluut niet apprecieren als ik ergens anders ging. Ik zou eerlijk gezegd gewoon aan je moeder vragen om je haar te doen maar wel op de manier dat jij het wil. Zeg haar ook dat het gewoon belangrijk voor je is dat zij je haar doet voor je grote dag maar dat het dan wel iets moet zijn waar jij je comfortabel bij voelt. Volgens mij draait ze wel bij. Succes
Heya Nogmaals: eerlijk duurt het langst. Prààt erover met haar, leg haar uit waarom je dat kapsel wil en vraag haar om het op voorhand al eens uit te proberen. Misschien ziet ze wel in dat het effectief mooi is en bij jou past. Als je tevreden bent over wat ze doet, kan je misschien een foto van je kapsel nemen, en dat op de dag van je huwelijk haar voorhouden, met de boodschap: 'zo he, en niet anders!' ;) Als je niet tevreden bent - harde pijn, lijkt me. Het is jùllie huwelijk en joùw haar - je bent een volwassen iemand en je mama zou dat moeten proberen te begrijpen...
Dat van die foto lijkt me alvast een goed idee. Ze is cht wel in staat om dat nu goed te doen en vlak voor mn huwelijk totaal anders zodat er geen tijd meer is om het te veranderen! Als t zo zit dan zwier ik alles los en ga'k met een bad-hairdaykoppeke trouwen... Zo kunnen we jaren later nog zeggen dat omi de mama haar haartjes niet juist had gelegd ;) Ik wacht nog efkes af want ze doet tegenwoordig over vanalles en nog wa moeilijk. Nu weer over pasen... Pff dat ze gewoon eventjes haar plan trekt, dan trek ik de mijne! Kitty