Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideeën Menukaarten

  20-12-2005 14:53:59
Geeft er iemand een origineel idee voor de menukaarten.
Wij trouwen namelijk 31maart 2006 en het wordt dus tijd om aan de enu kaarten te beginnen.We willen die namelijk zelf maken.We hadden al een idee om te werken met kleine blaadjes aan elkaar te doen met een split pen en die dan in waaiervorm op de borden te leggen.Maar hoe meer ik er overnadenk hoe minder mooi ik het vind.Geeft er iemand een mooi leuk idee laat je het me dan wetten.Want veel tijd hebben we niet meer.

Groetje Brenda

Brenda

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 697


Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik20-12-2005 15:04:28

Hallo,

'k Heb ergens in een tijdschrift een ideetje gezien voor de decoratie voor kerstmis. 'k Weet niet goed meer hoe het juist in elkaar zat, maar 't waren notenschelpen waarop dan een gerecht stond en de mensen moesten de noten in de juiste volgorde zetten om het menu te weten. 'k Kan eens proberen te zoeken in welk tijdschrift dat stond hoor... ('k werk in een bib, dus dat moet wel lukken!). 'k Vond het alleszins een leuk ideetje, en dat brengt ook direct ambiance aan tafel!

Groetjes,
Sylvie

11/03/06



Els
1-4-2006
 Meld misbruik20-12-2005 16:42:35

Hey,

wij trouwen de dag na jullie ;-) Wij hebben zelf papier geschept (met wat groene blaadjes en zo in), dit pas mooi bij onze tafels, want wij hebben servietten met een klimopmotiefje, alles zo'n beetje in natuursfeer... maar het vraagt wel wat werk natuurlijk!



sarah
30-6-2006
 Meld misbruik24-1-2006 14:57:06

hoi brenda,

wij laten het menu op de servetten drukken met tekst en illustraties erbij. ook onze namen en de trouwdatum.
groetjes sarah


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...