Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wettelijk stelsel met extra clausules

  16-3-2010 8:44:40
puur uit nieuwsgierigheid: hoeveel betalen jullie bij de notaris om te trouwen onder het wettelijk stelsel met invoegen van extra clausules. Zou graag eens weten of dit veel scheelt van notaris tot notaris.

bedankt!

Annelies
8-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1593


Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik16-3-2010 9:32:43

Normaal mag dit niet verschillen gezien notarissen zich aan barema's moeten houden.
Als ik me niet vergis zou je voor dergelijk contract zo'n 200euro moeten betalen. Dit is wel als er geen onroerend goed wordt ingebracht! Dan zijn de kosten immers zowiezo hoger.



Tina
1-5-2010
 Meld misbruik16-3-2010 9:34:21

Annelies,

Wij betalen 300 €.

Groetjes,

TINA



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik16-3-2010 10:59:16

Wij hebben hiervoor 400 euro betaald.


Grt,

Gwen



Annelies
8-5-2010
 Meld misbruik16-3-2010 11:08:19

Bedankt voor de info. Bij ons zou er wel onroerend goed worden ingebracht, vandaar waarschijnlijk het hogere bedrag waarvan we nogal schrokken.

Bedankt voor de reacties en succes aan iedereen nog!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...