Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis...

  14-12-2005 9:58:13
Mijn vriend droomt ervan om op huwelijksreis naar Kenia/Tanzania te gaan en dan nog enkele dagen Zanzibar als strandvakantie. Zelf moet ik toch nog overtuigd worden :) Zijn er hier mensen die al in Afrika geweest zijn? Wat zijn jullie ervaringen? Alvast bedankt!
Isabelle 20/05/2006

robben
20-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 655


ineke
25-3-2006
 Meld misbruik14-12-2005 14:01:54

Beste Isabel,

alvast proficiat en wat de bestemming betreft.Ik ben in september een maand door Zuid-Afrika, Botswana, Namibië getrokken. Het was fantastisch. De natuur is overweldigend, de dieren op safari gaan nooit vervelen. Ik ben er veel meer luxe tegen gekomen dan ik ooit verwacht had en ik ben absoluut niet met één of ander luxe gezelschap op stap geweest. Mijn vriend was er aanvankelijk ook helemaal niet voor te vinden maar nu is hij een echte Afrika aanbidder geworden. Als je echt twijfelt toch maar iets anders uitzoeken want een huwelijkreis die tegenvalt, kan je niet overdoen. succes ! ine



Ann
19-5-2006
 Meld misbruik14-12-2005 17:34:58

Dag Isabelle,
Ik ben vorig jaar bijna 3 weken in Kenia geweest samen met mijn vriend.
We hebben daar een 4-daagse safari gedaan en enkele daguitstappen en voor de rest van de tijd hebben we zalig gerelaxed en superlekker gegeten in een super all inclusive hotel net voorbij Mombassa!
Kenia is echt een superaanrader!!! Supermooie omgeving, vriendelijke mensen, lekker eten,... ideaal voor een huwelijksreis. In Zanzibar is het naart schijnt nog mooier!
Hou er wel rekening mee dat je naast je safari en geplande excursies wel een beetje geisoleerd zit in je hotel. Maar als pasgehuwd koppel zal je wel weten wat doen he ;0)



Elly
9-9-2006
 Meld misbruik15-12-2005 11:10:39

Hey Isabelle,

Ik ben met mijn vriend dit jaar ook 2 weken naar Afrika geweest. 1 week safari in Tanzania en 1 week strandvakantie in Kenia.
Het was echt een fantastische reis. Je moet wel weten dat als je geen individuele reis neemt (veel duurder) je tijdens de safari wel de hele dag in een busje zit met meestal nog 1 of 2 andere koppels. Je hebt dus niet zoveel privacy. Maar dit kan wel ingehaald worden op de strandvakantie. Voor een huwelijksreis denk ik dat Zanzibar nog meer geschikt is dan Kenia.
Groetjes



An
13-8-2005
 Meld misbruik17-12-2005 20:06:15

Hoi Isabelle,
Een vriendin van mij is onlangs naar Kenia en Zanzibar geweest. De safari was indrukwekkend. Veel beestjes gezien, mooie natuur, wel stoffig natuurlijk. De strandvakantie was ook leuk, alleen zat het weer toen niet zo mee.. t was wel warm maar niet echt zonnig.
Zelf zijn we 14d naar Mexico geweest, Playa Del Carmen. Zeker ook een aanrader. Wij hebben gekozen voor 2 weken hotel om van daaruit dan een aantal uitstappen te doen, zo konden we eerst wat op adem komen na die drukte van de trouw ipv een begeleide rondreis.
Alvast veel succes!
Groetjes,
An (13-08-05)



Katrien
30-9-2006
 Meld misbruik20-12-2005 20:09:53

Wij denken er ook aan om naar Tanzania te gaan - maar we hebben geen idee wat we moeten voorzien als budget om een mooie luxueuze reis te hebben. Hebben jullie een idee?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums