Nu Online
Momenteel zijn er 24 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tav An, Tom & ...

  13-12-2005 9:02:43
hey An!

Ik kijk af en toe nog eens op dit forum (vol nostalgie, kan het niet laten :-)) en ik lees dat jullie nu al met drie zijn? :-) Vind het wel leuk omdat rond dezelfde tijd getrouwd zijn! Alvast 'n dikke proficiat!!

Gaelle

Gaëlle
16-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1014


gert
12-11-2005
 Meld misbruik13-12-2005 10:25:18

Hallo An, ik zie ook juist je reactie op onze site ivm Mauritius (het was inderdaad een vakantie om nooit te vergeten !) :
Ook van mij een dikke proficiat !!!

Groetjes,
Gert



An
24-9-2005
 Meld misbruik14-12-2005 9:15:23

Hihi, ik kijk ook af en toe nog eens op dit forum. Gewoon een beetje nieuwsgierig hoe de andere bruidjes het aanpakken en ook wel een beetje nostalgie idd. Uiteindelijk hebben we hier bijna een jaar tips gegeven en gekregen, en moeten we nu afkicken hé. :-)

Idd, wij zijn met zijn 3. Ons babytje w verwacht op 08.07.06. Wij zijn zo'n gelukkig koppel waar het van de eerste keer bij lukt.
Weer iets om naar af te tellen. Ik kijk nu ook regelmatig op het forum van 9maand.com en daar ben ik ook al mensen van hier tegengekomen. Best wel leuk. Langs de ene kant wildvreemden en toch loopt ons leven een beetje parallel.

Groetjes,

An



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik14-12-2005 9:42:10

Hey An!

Echt heel tof voor jullie!! Wij zien het ook wel zitten om binnenkort met z'n drietjes te zijn, wie weet ... :-) Geniet van je zwangerschap!

Gaëlle



Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik14-12-2005 20:47:47

Hoi An,

Oh, wauw! Ik krijg er gewoon kippevel van! Jij bent toch ook getrouwd op 24/09/2005 hé?
Wij dus ook.
Een héél dikke proficiat met jullie kleine spruit die op komst is!
Wij zitten nog in de 'beslissingsfase' maar t zou er ook wel eens aan kunnen komen als alles goed gaat.

Groetjes
Sophie



An
24-9-2005
 Meld misbruik16-12-2005 8:27:38

Gaëlle en Sophie,

In ieder geval veel suc6 met jullie plannen om ook aan gezinsuitbreiding te doen.
Idd Sophie, wij trouwden ook op 24.09.05. Nu dus 83 dagen geleden.
En 76 dagen zwanger.

Groetjes en tot binnekort mss.

www.9maand.com is ook heel leuk forum


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...