Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leeftijd bruidskindjes

  10-4-2003 11:51:20
Wij hebben 3 kandidaat bruidskindjes, waarvan het oudste tegen onze trouwdatum 2 jaar en 3 maanden zal zijn, het jongste 1 jaar en 9 maanden. Is dit te jong? Of zijn er toffe mogelijkheden om met drie zo'n jonge kindjes te werken? Wie heeft ideetjes??

Sandra
3-4-2004
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1216


Evi
23-8-2003
 Meld misbruik10-4-2003 13:59:41

Ze zijn inderdaad nog jong. Ik heb er 2; eentje die tegen de trouwdatum 3jaar en 6maand zal zijn en een jongetje die tegen dan 2 jaar en 3maand zal zijn.
We zijn vorige maand de kleertjes gaan kopen voor hen en zelfs dat was moeilijk. Ze willen bij hun ouders zijn, ze luisteren niet, krijgen een huilbui, enz enz.
Eerlijk gezegd maak ik me een beetje zorgen dat het een beetje in "duigen" zal vallen, onze bruidskindjes. Alhoewel het natuurlijk superlief is, zo' kleine kindjes die meelopen; maar simpel zal het niet zijn!
Succes nog!



Kristin
15-5-2004
 Meld misbruik11-4-2003 10:50:02

Onze bruidskindjes zullen tegen onze trouwdatum bijna 3 jaar zijn en eentje 2 jaar. Ik denk dat dat ook nog jong zal zijn. Maar ik heb ergens gelezen dat het heel belangrijk is dat de kindjes je goed kennen en geen schrik hebben van jou en jouw toekomstige echtgenoot.
Op de trouw van mijn neef was er een babysit aanwezig die tijdens de plechtigheid met de kindjes speelde en dat viel heel goed mee.
Persoonlijk zou ik dit niet doen, willen ze bij hun mama zitten, geen probleem en maken ze plezier tijdens de mis, dat heeft ook wel iets.
Veel succes nog en maak er een leuke dag van!



sigrid
27-9-2003
 Meld misbruik7-5-2003 8:35:20

Je kan er voor zorgen dat ze iets te doen hebben tijdens de viering (speeltje, boekje, beertje...). mooi is ook ze laten voor je binnen komen op een klein fietsje of dergelijke



mieke
26-6-2004
 Meld misbruik15-5-2003 16:55:52

Bij ons zullen onze bruidskindjes 3 1/2jaar en eentje bijna 2 jaar zijn. Ik denk ook wel dat ze te jong zullen zijn, maar aangezien het onze eigen kindjes zijn, vind ik het toch wel iets hebben. Wij trouwen met z'n vieren en niet met z'n tweeën. En ik denk dat ze ook wel bij ons zullen willen zitten tijdens de viering in de kerk, maar daar maak ik geen enkel probleem van. Misschien wel iets meenemen om in de kerk bezig te houden. Boekjes, prikboekje, domino,... ofzo iets.
Ik hoop dat jullie een mooie dag zullen hebben en nog veel succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...