Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

KASTEEL CARELSHOF + CONINXDONCK + SANDERLING + HOF TEN BOSSE

  8-3-2010 18:30:36
Hallo iedereen

Wij zijn net verloofd en op zoek naar dé perfecte locatie. Er zijn enkele zalen die ons het meeste aanspreken: Hof ten Bosse, Kasteel Sanderling, Kasteel Coninxdonck en Kasteel Carelshof.

Heeft iemand met deze zalen ervaring? Alle opmerkingen zijn welkom!

Groetjes

Evi

Evi
27-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1888


Stefanie
22-7-2011
 Meld misbruik8-3-2010 19:57:50

Ik ben vorig jaar naar een resceptie geweest in kasteel sanderling.
Dat was AF! Echt een magnifieke omgeving!
Moest dat binnen ons budjet liggen zou ik het wel weten, maar ik vrees ervoor...
De andere locaties, die ken ik niet.



N
23-7-2010
 Meld misbruik8-3-2010 20:03:57

Ja wij zijn ook gaan kijken naar kasteel sanderling en we waren direct overtuigd, tot we de prijs hoorden :-s, dat lag ook net buiten ons budget.
Hof ten Bosse al een trouwfeest gehad, daar vond ik de bediening niet zo fantastisch eerlijk gezegd.

Wij geven ons feest in salons caipirinha te Merelbeke op 23/07/2010.


Succes met de zoektocht!




Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik8-3-2010 21:48:17

wij zijn al naar hof ten bosse geweest bij trouwfeest en vond het echt fantastisch, en geven binnekort het onze daar ook. Van al de rest kan ik nie meespreken x



valerie
13-11-2010
 Meld misbruik9-3-2010 7:48:24

Hallo Evi, wij zijn vorig jaar op een trouwfeest geweest in kasteel carelshof,zeer mooie locatie,goede bediening en het eten was ook in orde,dus denk niet dat je over die locatie moet twijfelen
voor ons zijn deze zalen te ver en we trouwen dus in Alta Ripa te Outrijve,veel succes nog met je zoektocht,Valerie



Julie
2-10-2010
 Meld misbruik9-3-2010 11:52:28

Hey Evi,

Wij trouwen op 2/10/10 in de Sanderling. Het is niet goedkoop maar zowel service als organisatie zijn volledig af. Bieke, de mevrouw die alles in goede banen leidt, is heel professioneel en ze kent haar vak goed. Alles verloopt er wel volgens een strakke planning. Het decor is heel mooi zowel binnen als buiten en het ligt een beetje afgelegen. Je kan er maar een feest per keer organiseren (dus geen last van andere feesten in een zaal ernaast of zo, dat vonden wij belangrijk).

Kasteel Coninxdonck zijn we gaan bezoeken maar ze maakten weinig tijd voor ons vrij en we hebben zelf niets te drinken aangeboden gekregen. Ons bezoek was heel snel afgerond, we kregen de prijslijsten mee en moesten maar mailen als we vragen hadden.

De aanpak van de Sanderling is op dat vlak totaal verschillend. Je wordt er telkens onthaald met een glaasje Cava en verschillende hapjes.

Je moet eerst je budget kennen en dan zal je snel een selectie van de verschillende zalen kunnen maken.

Alvast veel succes!

Groeten



Jamine
8-5-2010
 Meld misbruik9-3-2010 18:44:29

Hey!

Wi trouwen in mei in kasteel Sanderling. Ik kan er alleen maar positief over zijn, heel mooie omgeving, lekker eten, goede wijnen, erg vriendelijke mensen die hun vak kennen.
In het Carelshof is mijn zus getrouwd, ook erg goed daar, maar qua sfeer lag kasteel Sanderling ons beter.

Veel succes!





Sofie

 Meld misbruik10-3-2010 11:44:16

Hallo!

Ik twijfelde tussen dezelfde zalen als jij :-)

Hof Ten Bosse vond ik wel vriendelijk en zo maar te gewoontjes en het stoorde mij een beetje dat het in een wijk lag

Carelshof vond ik persoonlijk vergane glorie qua locatie: afgebladderde verf, onverzorgde tuin, wel vriendelijke uitbaatster en wss wel lekker van eten maar het oog wil ook wat hé :-)

Sanderling: alles ok maar verborgen "extraatjes": veel dingen die niet inbegrepen zijn in de prijs en ze konden mij ook geen prijslijst sturen, vond ik een beetje verdacht. ook van andere mensen al gehoord dat ze nogal op hogere budgetten mikken

Coninxdock: uiteindelijk onze keuze! Laat je niet afschrikken door de houding van de uitbater. Het is waar dat hij niet echt commercieel overkomt maar hij is wel correct en staat open voor heel veel dingen (speciale formules en kortingen) en het is een bekende kok dus het eten zal ook wel in orde zijn (allé hopelijk voor ons hé :-)) Volgende week gaan we het menu voorproeven, ben al eens benieuwd. Ik vind het ook heel mooi qua locatie (wilde persé een kasteel) en het is recent gerenoveerd dus zeker in orde

suicces met de keuze!!
Sofie
15/05/10



Evi
27-8-2011
 Meld misbruik10-3-2010 17:58:16

Bedankt allemaal voor jullie hulp! Wij hebben ondertussen al een afspraak met onze favoriete locaties en jullie ervaringen en meningen zullen zeker van pas komen!
@ sofie: laat eens weten hoe het eten was hé
Wij hebben ondertss ook al met salons Cairpirinia een afspraak

Hopelijk valt alles goed mee!



N
23-7-2010
 Meld misbruik11-3-2010 11:54:17

Evi,

Laat me eens weten wat je van salons caipirinha vond, wij hebben voor die zaal gekozen.
Zeker de moeite om langs te gaan!

groetjes




N
23-7-2010
 Meld misbruik11-3-2010 11:54:18

Evi,

Laat me eens weten wat je van salons caipirinha vond, wij hebben voor die zaal gekozen.
Zeker de moeite om langs te gaan!

groetjes




Evi
27-8-2011
 Meld misbruik13-3-2010 16:57:48

Hey iedereen,

Vandaag 3 feestzalen bezocht:
- Hof ten Bosse: heel mooi, vriendelijke mevrouw, duidelijk qua prijs, vele leuke extraatjes (vervoer naar huis, boottocht, super dessertbuffet)
Maar toch geen 'waaw dit is het' gevoel (is persoonlijk natuurlijk). Momenteel 2e plaats

- Kasteel Carelshof: was onze favoriet op papier, maar toen we toekwamen, wat een teleurstelling, verouderd, voorgevel bladert af, lelijke vloer, lelijke stoelen, wc's zoals in een refter van school,... Tuin mooi maar dat was ook alles. Meneer die ons ontvangde was ook niet echt vriendelijk en wist eigenlijk weinig. Dit is dus absoluut geen optie!

- Kasteel Coninxdonck: Mooie locatie, prachtige tuin, zaal ook heel mooi gerenoveerd, vriendelijke mevrouw. Maar indien het slecht weer zou zijn de dag zelf en de receptie binnen moet gehouden worden... dit gebeurt dan in oude zaaltjes, écht niet mooi, écht niet gezellig. Aangezien je het weer niet kan kiezen, in Belgie weet je nooit, willen we niet het risico lopen van de receptie binnen te houden. Dus daarom zal het deze niet worden. Was bijna perfect!

Natuurlijk smaken verschillen hé!

Volgende week Kasteel Sanderling aan de beurt en de Cairpirinia in Merelbeke.

iemand ervaring met Kasteel Van Saffelaere???



Sara
4-6-2011
 Meld misbruik4-6-2010 12:37:53

HI Evi

Wij gaan dit weekend ook Sanderling bekijken, nadien naar Saffelaere (hebben we vorige week al eens gezien en waren onder de indruk) en tenslotte nog Coninxdonck.
We gaan samen met mijn ouders, met de bedoeling om eens goed te vergelijken en dan de knoop door te hakken.
Wat hebben jullie beslist?
Ik was/ ben nogal weg van Safferlaere, maar de prijzen zijn nogal hoog, vond ik...
Ben blij met jullie opmerking ivm de receptie bij Coninxdonck, want dat vind ik bij Saffelaere persoonlijk ook een sterk punt: ze hebben een mooie tuin, maar bij slecht weer is er echt een mooi alternatief in de zaal die in verbinding staat met de feestzaal (via een trap).
Alvast bedankt voor je bericht.
Groetjes
Sara



Bert

 Meld misbruik2-9-2010 7:46:32



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info