Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis als huwelijkslijst !!!

  10-12-2005 23:11:18
origineel !!: ik las laatst iets over huwelijksreizen die je in schijven kunt boeken zodat je gasten hierop kunnen intekenen en je een stuk van je huwelijksreis kunnen cadeau doen (bvb een nachtje extra, een speciaal etentje, een duikles,een excursie...). heeft iemand hier meer informatie over (hoe werkt het precies,goede /slechte ervaringen met dit systeem, reisbureaus waar dit kan?...) alle info is welkom! alvast bedankt !!!!
oh ja, en we hebben een passie voor italië dus als je hier leuke plekjes kent mag je ze ook altijd mailen!

ine en bart
16/06/2006

Ine
16-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 995


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik11-12-2005 10:02:36

Hey,

oh, da's een leuk idee! Ik ben benieuwd of iemand hier er meer over kan vertellen...

Groetjes,
Lieve



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik11-12-2005 11:52:36

hallo

deze mensen stonden op de huwelijksbeurs in Antwerpen. Ik dacht dat het de Thomas Cook operator was.

Zal eens zoeken of ik er nog info over terugvind , maar je kan in elk geval al es naar zo een reisbureau gaan anders daar kunnen ze je ook wel alle info geven.

ZE delen het inderdaad op in schijven van 25 euro min. dacht ik. Bv : je vliegtuig, je hotel, excursies daar ter plaatse, ... Als alles weg is kan je ook zakgeld vragen of een taxi tot de luchthaven en dergelijke ...

groetjes

Lien



Charlotte
15-9-2006
 Meld misbruik11-12-2005 13:10:26

Das inderdaad heel leuk bedacht. Mijn vriend en ik dachten om niet op huwelijksreis te gaan (we zitten midden in de verbouwingen aan ons huisje), maar zo kan daar iets aan veranderd worden!

groetjes



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik12-12-2005 13:23:45

Wij hebben dat gedaan voor het 50-jarig huwelijk van mijn grootouders.

Je vraagt dat gewoon aan je reisagent. Daar was het wel in kilometers dat je kocht. Daarna werden dan enkele bestemmingen opgegeven waaruit je kon kiezen.
Zij hadden voor € 10.000 en zijn daarmee naar Tenerife, hotel Bahia Del Duque, geweest.

Ze mochten normaal gezien veel verder, maar dan in een minder goed hotel. Maar ze hebben voor een 5+ sterrenhotel gekozen dat wat minder ver was. Alles is mogelijk.

Veel succes!

Groetjes,
Sofie
7/07/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums