Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan iedereen bedankt

  7-3-2004 17:32:35
ik bedank iedereen die op onze vragen gereageert hebben en ons geholpen hebben door wat steunende woorden te schrijven en raad te geven bij de dingen die we niet wisten of niet vonden met de voorbereiding van ons huwelijk.5 maart is een dag dat voor immer in onze gedachte zal blijven het was een geslaagde dag!alles is naar wens verlopen!als moeder van de twee bruiden zeg ik nogmaals 'bedankt' en weet je op vrijdag 5 maart 2004 kregen we twee (schoon) ZONEN erbij.Veel succes nog bij jullie zoektocht.

anja
30-12-1899
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1080


Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik8-3-2004 7:04:26

ben blij voor jullie.. het was vast uniek!!

groetjes,

Emmely


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...