Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weer in Mauritius

  5-3-2010 7:59:34
Hey bruidjes, ik volg ondertussen al enkele dagen het weer in Mauritius. Wij vertrekken namelijk eind deze maand op huwelijskreis naar daar.
Nu dacht ik toch dat het in augustus/september winter was daar, en dat het dus nu eind maart, begin april, zomer zou moeten zijn maar als ik de 14 daagse weersvoorspellingen (tem 18/3) mag geloven is het daar nu maar 24 graden en regen???
Ben ik nu zo mis, of moet ik nog niet beginnen panikeren en zullen we toch wel zéér mooi weer hebben? Is er iemand die al in deze periode naar daar is geweest?
Alvast bedankt!
Grtz
Ans



Ans
8-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1101


Leen
26-6-2010
 Meld misbruik5-3-2010 18:17:03

Hey Ans,

Geen paniek ! De beste maanden zijn april, mei, juni en september, oktober, november. De zwaarste regenbuien zijn van januari tot maart, dat verklaart waarom je op de weersvoorspellingen regen te zien krijgt. Het binnenland heeft rond 26°en de kust 30°C, in april. De t° van het water : 26-28° C. Voor een luie strandvakantie kies je best noord- of westkust. De oost- en zuidkust hebben meer wind en zijn dus meer geschikt voor surf, kitesurf enz.
Dus als jullie eind vd maand vertrekken, kan je op een mooi zonnetje rekenen !




wendy
2-10-2010
 Meld misbruik5-3-2010 20:45:48

hoi hoi ,
wij trouwen en gaan ook op huwelijksreis naar mauritsius in september ,
en het weer kan snel veranderen he ;)
en anders zwoele dagen op de kamer :p
xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...