Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe zouden jullie dit oplossen?

  1-3-2010 20:06:28
Beste bruidjes,

Ik zit met een probleem en weet niet hoe het op te lossen. Op 24 april is onze grote dag en ga ik de dag ervoor bij mijn papa gaan slapen. Mijn aanstaande komt me daar dus ophalen. Mijn vader woont in Adegem, mijn schoonfamilie in Eeklo en mijn moeder en zussen in Maldegem. Mijn vader wil mijn mama niet op zijn hof wat ik kan verstaan. Mijn papa heeft gezegd dat iedereen maar zelf naar het stadhuis moet komen. Maar mijn mama zal dat zeker afkeuren zoals ze al met bijna alles gedaan heeft. Vinden jullie dit een goed id dat ik enkel met mijn vader samen in auto en mijn vriend met de kids in andere en de rest dan maar zelf naar stad rijden.

alle raad is welkom!!!

vele groetjes
stéphanie

Stéphanie
24-4-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1699


frida
6-2-2010
 Meld misbruik2-3-2010 7:46:28

he, Ik vind dit goed idee zo jaag je pa niet op stang en als je moeder toch alles afkeurd waarom zou je iets anders doen?

Frida



Claudia
18-9-2010
 Meld misbruik2-3-2010 9:18:36

Ik kan me nu wel indenken dat je mama het moment van het afhalen niet wilt missen eigenlijk... Je kan natuurlijk aan je mama en papa vragen om zich voor 1 dag niet als kleine kinderen te gedragen. Het is per slot van rekening jouw dag...
Maar ja, als ze alles afkeurt... Maar ik vind niet dat je van je hele familie mag verlangen dat zij het moment van het afhalen missen omdat zij zich niet verstaan...



evy
1-3-2009
 Meld misbruik2-3-2010 10:20:14

Het ophalen van de bruid is toch een belangrijk moment? Ik kan goed verstaan dat je mama dat erg zou vinden als ze er niet bij zou zijn.
Wonen jullie al samen? Anders zou het kunnen dat jij gewoon in jullie huis blijft en je toekomstige naar z'n ouders gaat?
Anderzijds..als je papa je mama niet op zijne hof wilt, hoe gaan ze dan de rest van de dag tegen elkaar doen? Kunnen ze de strijdbijl niet voor 1 dag begraven?




hanne
6-5-2011
 Meld misbruik2-3-2010 12:35:17

ik zit met hetzelfde probleem, alleen zal mijn moeder niet lastig doen maar mijn vader wel. ik hoop dat mijn vader voor 1 dag zijn haat opzij zet voor mijn moeder en dit voor mij doet. tenslotte is het de dag van de bruid en bruidegom en moeten zij voor 1 keer maar de strijdbijl begraven. ik denk dat ze er achteraf wel spijt van zullen hebben als ze echt kinderachtig blijven doen en misschien zo wel jou dag een beetje verpesten. je dochter trouwt (hopelijk) maar 1 keer.



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik2-3-2010 18:45:17

Ik DENK (maar ja, extremen heb je altijd) dat je meeste bereikt door onverschillig te zijn, om geen oren te hebben naar hun geruzie. Gewoon van: "dit zijn de feiten, om dat uur wordt ik daar opgehaald".
En je zegt dan maar tegen je vader dat als je moeder niet eens op z'n hof kan staan, dat 't voor jou niet hoeft, en andersom ook... als je moeder haar niet kan gedragen in bijzijn van je vader, hoeft zij ook niet voor jou. Klinkt hard en denk dat weinigen dat in praktijk kunnen, maar als je volhardt, DENK IK DAN, zullen ouders zich sneller gedragen.

Gek toch dat net de kinderen volwassener zijn dan die ouders...al geconfronteerd met hun eigen idiote gedrag?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...