Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getrouwd!

  6-12-2005 23:29:47
Hallo iedereen,

even een berichtje om jullie te laten weten dat wij 3 dagen geleden in het huwelijksbootje zijn gestapt en sindsdien op een roze wolk verder gaan! Onze dag was gewoon perfect!

De nacht ervoor had ik goed maar niet al te veel geslapen maar op onze grote dag zelf heb ik geen spoortje van vermoeidheid gevoeld. Ook de zenuwen zijn achterwege gebleven. Zelfs toen mijn ventje aan de deur stond.

Alles is dan ook perfect verlopen, mede dankzij de hulp van onze ceremoniemeester Peter van ceremonie Wuyts-De Vooght (bruidjes uit het Antwerpse die nog op zoek zijn .... een echte aanrader). Wij blikken dan ook met een warm gevoel terug op de korte dienst in het districtshuis, de prachtige viering in de kerk, de leuke fotoreportage, de vele gelukwensen en aanwezigheid van familie en vrienden ...

Voor al diegene die trouwens benieuwd zijn naar meer en uiteraard naar de eerste foto's, kunnen altijd terecht op onze site:

http://users.telenet.be/kathleen-dimi .

Tenslotte wil ik iedereen op dit forum bedanken voor de vele tips. En aan jullie die nog moeten trouwen .... heel veel voorbereidingsplezier en geniet van elke seconde!!!

groetjes
kathleen
03.12.05

kathleen
3-12-2005
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1010


bruid
26-8-2006
 Meld misbruik6-12-2005 23:37:21

Proficiat Kathleen en Dimi!

Echt fantastisch, zo'n dag om van te dromen! Zalig dat jullie er zo van kunnen genieten hebben zonder ook maar een spatje zenuwen. Laat die roze wolk nog maar een tijdje zweven: geniet ervan!!!

Dikke kussen,
Tinne
26.08.2006



Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik7-12-2005 7:46:33

Een dikke proficiat!
Enn mooi koppel!
Veel geluk in de toekomst!

Joyce



Tilly
6-5-2006
 Meld misbruik7-12-2005 7:49:19

Hartelijke gefeliciteerd met jullie huwelijk en met elkaar!
Je zag er prachtig uit!

Geniet er maar verder van.

Groeten,
Tilly



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik7-12-2005 10:56:44

Dag Kathleen

Gefeliciteerd! Heb eens op jullie site gekeken en het zag er een prachtige dag uit. Jullie hebben echt aan alles gedacht!

Groetjes

Vicky
09.09.06



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik7-12-2005 12:53:21

Super dat je die foto's geplaatst hebt, kan ik jullie toch nog zien!!

Ik was namelijk zaterdag samen met mijn verloofde helemaal van Putte naar Hoboken gereden om naar je huwelijksmis te komen (om ideetjes op te doen), maar we hebben de kerk niet gevonden?! Eerst waren we in het centrum van Hoboken, maar die kerk zag er nogal vervallen uit, dus zijn we teruggereden naar het districtshuis en hebben we een aantal auto's gevolgd... maar toen ze elk een eigen weg kozen, is het foutgelopen...
Echt jammer, maar tof dat ik nu toch die foto's gezien heb!!
En, precies wel een swingende openingsdans he!!

Nog van harte gefeliciteerd hoor!

groetjes
Katrien
30-09-2006



Evy
26-8-2006
 Meld misbruik8-12-2005 18:57:47

Hey Kathleen en Dimitri,

om te beginnen: PROFICIAT!!!
Ik had eerder dit jaar jullie site al bezocht en die vond ik echt al super! Een goeie maand geleden ben ik er nog eens opgeweest en toen heb ik nog gedacht: "hé, die trouwen bijna" en nu zag ik dit berichtje staan en ben ik natuurlijk een kijkje gaan nemen op jullie nieuwe site. Echt wauwww!!!!! Jullie zagen er beiden schitterend uit.
Profiteer nog maar zalig van de witte broodsweken.
Hele vele groetjes
Evy
26/08/2006



gert
12-11-2005
 Meld misbruik9-12-2005 12:05:46

Hallo Kathleen,

Een dikke proficiat voor jullie beiden ! Tof dat jullie al zo snel de foto's op de site hebben gezet !

Geniet nog maar lang na van jullie dag !

Groetjes,
Gert


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...