Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

yes yes yes

  5-12-2005 20:05:13
het is me gelukt!!!!!ik heb de knoop doorgehakt en eindelijk men kleedje besteld!!allez ja de knoop.....daar had ik men zinnen op gezet en het kwam maar niet binnen dus na heeeeeeeeeel lang wachten kon ik eindelijk mijn droomkleed gaan passen en KABAM!!dat was het!zo een onvoorstelbaar gevoel he......het toffe was wij trouwen stiekem en buiten onze mamas en getuigen weet niemand van iets dus ik met schoonmama naar de winkel ,wil ik een voorschot gaan betalen zegt zij....dat betaal ik!!!amai ik was compleet overdonderd ,compleet van men melk!het is echt zo een geweldig iemand he!!als je dan weet dat ik niet voor de eerste x trouw en al 3kids heb geeft je dat wel een supergevoel dat ze je zo graag mogen!groetjes van een ongelooflijk gelukkig vrouwke 12-05-2006

nancy
12-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 980


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik5-12-2005 21:26:41

Amaai meiske, ik vind het superleuk voor jou! Geniet er maar van, want ik zou veel geven om mijn moeder ook zo enthousiast te weten...

Groetjes,
Lieve



Sofie
7-7-2007
 Meld misbruik6-12-2005 8:35:11

Hey Lieve,

Ik ben echt heel blij voor jou. Leg je schoonmama'tje maar goed in de watjes, want zo'n schoonmoeders zijn echt schaars, hoor!

Zelfs mijn eigen moeder is niet zo enthousiast als jouw schoonmoeder...

Nog veel plezier!

Groetjes,
Sofie
7/07/2007



bruid
26-8-2006
 Meld misbruik6-12-2005 12:55:41

Hey Nancy!

Zo goed dat je kleed eindelijk binnengekomen is!! En wat een geluk dat het je dan nog eens perfect stond! Echt een droomkleed: proficiat!

groetjes,
Tinne


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...