Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

25/06 - Wie nog?

  26-2-2010 13:34:51
fiogf49gjkf0d
Nu het alsmaar korterbij komt, lijkt me wel eens leuk om te zien wie er op dezelfde dag als ons trouwt :)
Is ondertussen alles al geregeld, of zijn er bij jullie ook nog enkele zaken die geregeld moeten worden?



Kiki
25-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1020


Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik26-2-2010 14:09:53

fiogf49gjkf0d
Hey!

Wij trouwen ook op 25/06! De grootste dingen zijn bij ons wel geregeld nu, ook omdat we volop bezig zijn in ons huis en binnenkort daar veel werk mee gaan hebben, maar er blijven natuurlijk altijd wel wat werkjes! Zaterdag gaan we onze schoenen ophalen, onze uitnodigingen bestellen we volgende week, zondag gaan we even langs bij de pastoor om verder af te spreken voor ons misboekje, en volgende week eindelijk onze eerste pas, spannend!

groetjes,

Karolien



Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik27-2-2010 13:41:37

fiogf49gjkf0d
Hey Kiki,

Ik trouw een weekje eerder 18/06!

Welke dingen hebben jullie al klaar en wat nog te doen?

Grtjs



Kiki
25-6-2010
 Meld misbruik27-2-2010 18:11:37

Leuk om te lezen :)

Bij ons moet de menu nog gekozen worden en de aankleding van de feestzaal (hebben wel al veel ideetjes, maar moeten het nog bespreken met de mensen van de zaal), onze uitnodigingen moeten we nog een klein beetje afwerken (ontwerpen we zelf) en laten drukken en vooral nog een dj zoeken (is zo wat de meest vervelende taak geworden :p)

Verder denk ik dat alles wel min of meer geregeld is, wat geregeld kan zijn :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...