Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menukaarthouder

  26-2-2010 0:02:49
fiogf49gjkf0d
hallo,

Wij hebben een paar maand geleden in hypercarrefour menukaarthouders gekocht. het is uit steen en een bruidsjurk. heel mooi.
Maar ze hadden er niet veel en ze stopte met het te verkopen, zodat we er niet genoeg hebben.
In de winkels vind je dat ook niet zo gemakkelijk. Soms wel van die fotohouders met knijper maar die zijn dan wel duur.
mss weet iemand waar er nog mooie kaarthouders te verkrijgen zijn?
ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben met de uitleg, want is niet makkelijk te omschrijven.

groetjes

claudia

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1672


Ilse
10-4-2010
 Meld misbruik26-2-2010 8:24:13

fiogf49gjkf0d
Ik heb hele feestelijke gevonden in een nieuw modern winkeltje in Aalst, waar ze ook originele suikerbonen-ideeën hebben enzo.. Toen wij op zoek waren ben ik ook eens in andere doopsuikerwinkeltjes binnengeweest, en daar hadden ze soms ook die houders in de vorm van een trouwkoppel of bruidsjurk..
grtjes!



Romana
20-8-2010
 Meld misbruik26-2-2010 10:13:29

fiogf49gjkf0d
Hoi,
kijk eens op :hetoriginelekado.nl Ik heb daar net houders in de vorm bruidsparen gezien voor 0,90! Ik weet niet of jullie in Belgie de winkel Blokker hebben (woon zelf in Nederland) maar zelf heb ik daar van die houders gekocht maar dan in de vom van bruidstaarten voor 0,50 cent!
Ook leuke bellenblaasjes in de vorm van bruidstaarten 6 voor 1,49 euro en ze hebben daar nog heleboel leuke dingen voor je trouwdag. Misschien een leuke tip voor bruiden die vlak bij de Nederlandse grens wonen. In ieder middelgrote stad is er wel een blokker.


Succes!
Romana



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...