Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kado voor ouders en getuigen

  25-2-2010 20:01:13
Hallo alllemaal,

op 25 juni gaan wij trouwen. Stilletjes aan wordt het wel een beetje tijd om de cadeau'tjes voor de getuigen en de ouders te gaan bestellen, alleen hebben noch ik, noch mijn partner enig idee voor een orgineel kado.

Een spiegel met tekst is weinig origineel en bovendien hebben mijn ouders dat al van m'n zus gekregen toen zij trouwde. Ook dachten we aan een windlicht of mooie kaars, maar je ligt al gauw aan €100 voor zo'n kaars en echt vernieuwend is dat nu ook niet. Bovendien hebben we bewust gekozen voor een budget vriendelijk huwelijk en vind ik €400 (ouders + getuigen) uitgeven aan een kaars er over.

Zijn er mensen die leuke cadeau's hebben gegeven of gekregen die je iets deden zonder dat het een massa geld kostte?



Tessa
25-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1419


frida
6-2-2010
 Meld misbruik25-2-2010 20:16:54

Dag,

Wij hebben mijn vader een hele mooie( sier) kaars gegeven met tekst.
De getuigen hebben we niets gegeven omdat wij vinden dat het opzich al een eer is om getuigen te zijn.
Maar dat is persoonlijk he.

Groetjes Frida 6.2.2010



Ellen
3-7-2010
 Meld misbruik25-2-2010 20:19:21

Hoi,

Ik heb 6 kaders gekocht, voor de ouders, voor de getuigen en voor de grootouders. De fotograaf zorgt dat ik die s avonds opt feest kan afgeven met een mooie foto erin.
Weinig origineel maar wel iets waarmee ze iets zijn.
Mn moeder had al vaak gezegd over die typische bedankingen, koop mij dat nie eh. Dus ja een kader zal ze toch ophangen

Veel succes nog

groetjes Ellen



kristien
25-6-2010
 Meld misbruik26-2-2010 8:47:50

fiogf49gjkf0d
Inderdaad een mooie kader met een foto lijkt me wel wat.

Wij kopen niets voor onze ouders, we zullen hen nadien wel een fotoboekje cadeau doen ofzo, maar op de dag zelf geven we hen alleen onze stralende glimlach :) De familiale situatie bij mijn vriendin is overigens ook niet zo geweldig, vandaar. Mijn broer heeft dat trouwens ook niet gedaan!

Als je voor een kaars zou gaan, bij acanthus in viersel kan je voor vrij weinig geld heel mooie kaarsen krijgen, is een aanrader!

groetjes,

Karolien

PS: wij kunnen samen aftellen, heeft lang geduurd eer ik iemand vond die dezelfde dag trouwt!



Tessa
25-6-2010
 Meld misbruik26-2-2010 11:41:18

fiogf49gjkf0d
hi hi Karolien, eerlijk gezegd heb ik ook nog niemand gezien die op 25 juni trouwt. Al is het voor ik en mijn partner niet de eerste keer dat we zullen trouwen. Op 25 maart stappen we al in het burgerlijke huwelijksbootje omdat we een kleine maand later onze eerste spruit verwachten en alles gaat net iets vlotter als je getrouwd bent.
Ik kijk zeker naar de kaarsen bij acanthus.

Ik merk dat weinig mensen hun getuigen een cadeau geven. Misschien moet ik daar dan maar van afstappen, ik weet zeker dat geen van beide getuigen daar op zit te wachten.
De kaders vind ik niet orgineel, maar is natuurlijk wel heel mooi om te geven, zeker aan de ouders.
Mag ik eens nieuwsgierig zijn en vragen hoeveel dat dan zou gaan kosten, die kaders?




katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik26-2-2010 12:44:06

fiogf49gjkf0d
Tessa

wij zochten ook iets leuks voor de ouders, uiteindelijk kwam ik op de site van 'geef een ster'. Hier kan je een ster bestellen voor wie je wil. Je krijgt dan een bewijs met dat die ster de naam draagt van de persoon, de coördinaten van hoe je ze in het heelal kan terugvinden e.d Wij vonden dit wel gepast om onze ouders een plaats te geven tussen de sterren Als je googled naar 'geef een ster' vind je het wel!
Wij geven onze getuigen wel een cadeautje. Zij doen dan ook veel voor ons, regelen de vrijgezelle en helpen veel met de voorbereidingen. Dus wij willen hen hiervoor echt wel bedanken! Ik geef mijn getuige een halsketting, wat mijn verloofde zijn getuige gaat geven weten we nog niet...

Veel succes nog!



joke
1-8-2009
 Meld misbruik26-2-2010 13:46:32

fiogf49gjkf0d
hey,

Wij hebben onze ouders getrakteerd op een etentje in de feestzaal waar we getrouwd zijn. Ze waren er allevier heel blij mee. We hebben voor hen ook een fotoboekje gemaakt met vnl foto's van hun gezin in.
Vor de getuigen (broers en zus) hadden we niets voorzien.
grtj!




Laura
11-7-2009
 Meld misbruik26-2-2010 15:01:08

fiogf49gjkf0d
Wij hebben onze ouders een fotocanvas van een foto tijdens de burgertrouw (een week ervoor) gegeven en de getuigen een bon van de standaard boekhandel...

Groetjes, Laura



Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik27-2-2010 8:54:54

fiogf49gjkf0d
Wij gaan onze getuigen een doosje met een pen geven, waarin hun naam gegraveerd staat, waarmee ze dan de akte kunnen ondertekenen. Voor mijn ouders heb ik zo'n spiegeltje gevonden met een enorm passend tekst op (iets van een 20€ in de bozzy) en mijn mama geef ik dan nog een boeket bloemen en papa een fles champagne. Mijn vriend zijn ouders (2 koppels want ze zijn gescheiden en hertrouwd) zullen we iets gelijkaardigs geven, al moeten we daar nog wel eens over nadenken. Achteraf krijgen ze ook allemaal een mini-fotoboekje van de trouw. Het is ook zeker niet ons bedoeling van er veel geld aan te geven. We willen hen natuurlijk wel bedanken maar onze woorden zullen véél belangrijker zijn dan het materiële. Het is de intentie die telt he!



katty
5-6-2010
 Meld misbruik12-3-2010 5:15:41

Wij hebben een dienplateau genomen waar je foto's kan in plaatsen. Nu staat er in elk vakje een deel van de datum en in het middenvak een bedanktekstje voor de ouders en voor de getuigen een ander gedicht. De bedoeling is dat ze na de trouw foto's krijgen waar ze zelf opstaan dan kunnen ze die erin steken.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...