Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruin kleurtje

  23-2-2010 8:54:09
Dag medebruidjes,

Vorige week ben ik bij wijze van proef enkele keren onder de zonnebank geweest, en nu blijkt dat ik hier allergisch voor ben. Voor laten "bruin spuiten", ben ik niet echt te vinden, aangezien de kans redelijk groot is dat het afgaat op mijn kleed. Een derde optie is volgens mij "bruinen zonder zon" smeren, maar ik heb al horen zeggen dat het niet simpel is om dit echt heel goed te doen.
Kan iemand van jullie mij raad geven omtrent wat ik nog kan doen om toch een mooi bruin kleurtje te hebben op onze grote dag?

Groetjes,
Kathleen
14.05.2010

Kathleen
14-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2321


frida
6-2-2010
 Meld misbruik23-2-2010 10:28:38

he,

Raad kan ik niet zo geven alleen een tip!

Mijn vriendin heeft ooit ook eens bruine zonder zon gedaan. Het was om niet aan te zien.
Dus zou dat zekers niet doen.

Frida



Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik23-2-2010 10:32:16

Ik heb me eens laten bruin spuiten, en die kleur ging niet af hoor. Denk dat je dat risico zelfs sneller zult hebben als je bruinen zonder zon gaat gebruiken. Ik zou eens goed informeren in een schoonheidssalon.



kitty
11-9-2010
 Meld misbruik23-2-2010 10:40:12

Wat ik gebruik in de overgang van winterbenen naar zomerbenen om geen licht te geven is dove met een beetje bruinen zonder zon in. Gaat wel af als je net erna iets aandoet. Je word er natuurlijk ook niet hééél bruin van.

x Kitty



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik23-2-2010 10:53:36

Ik heb me 2 weken geleden laten bruin spuiten en het ging echt af.
Vanaf gisteren begonnen met de zonnebank, doe dit al jaren dus heb er geen last van.
Wat betreft bruinen zonder zon, geeft inderdaad plekken en gaat ook af dus ik zou niet weten wat nu te doen.
Hopelijk vind je iets...


Gwen
14.05.2010.



Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik23-2-2010 11:46:24

Ik gebruik meestal ook de Dove met een beetje zelfbruiner. 's Avonds opdoen, 's ochtends douchen en dan gaat de kleur normaal niet af bij mij. Heb in de zomer regelmatig een witte rok gedragen en nooit vlekken gehad.
Echt heel bruin word je er natuurlijk niet van, gewoon een licht tintje. Voordeel hiervan is dat je niet snel vlekken hebt, wat bij een gewone zelfbruiner wel het geval kan zijn.
In de zomer gebruik ik die Dove om de drie à vier dagen om mijn kleurtje te houden.

Misschien de moeite waard om eens uit te testen?

Lieve
04/09/10



dana
21-8-2010
 Meld misbruik23-2-2010 12:25:41

Hey Kathleen,
Ik heb dit weekend een mystic tan laten doen en ik was er zeer tevreden over en gaat niet af op mijn kleren.
Moet het wel een beetje onder de knie krijgen maar schitterend resultaat.



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik23-2-2010 20:06:50

Die allergie is ook een vorm van zonnebrand. Efkes langs je huisarts gaan. Een vriendin moet alle jaren enkele pilletjes slikken voor dat ze op verlof kan gaan.

groetjes, Carolina



Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik23-2-2010 23:46:37

ja, in jouw plaats zou ik me eerst eens peelen, en dan zoals hieronder, een beetje bruinen zonder zon met een neutrale bodymilk gebruiken. Ik zou het bruinen zonder zon niet de dag zelf gebruiken maar al een paar weken te voren, want het heeft toch steeds een specifieke geur. Voorzichtig zijn in de huidplooien, en je inderdaad na de laatste keer, toch goed wassen en hopen dat het geen plekken geeft. xx veel succes



inge
15-4-2011
 Meld misbruik25-2-2010 21:24:44

fiogf49gjkf0d
Ik ben ook allergisch, aan de zon. Je hebt daar homeopatische middeltjes voor. Ik ga onder de zonnenbank als voorbereiding op de zon. Begin heel kort ( 5 min), zeker als je lichte huid hebt. In de Paris XL verkopen ze ook een product dat bekend staat onder de naam 'Egyptisch wonder'. Het is een beetje messy in het begin, maar als je het egaal appliceert is het heel mooi en natuurlijk. Ik meng het voor toneeloptredens met bodymilk, anders lijk ik te bruin. Het glimt mooi en... je kan het afwassen als het niet lukt :)
Tip als je oranje bruinen zonder zon-plekken hebt: citroen!



Lien
29-10-2011
 Meld misbruik16-3-2011 15:00:06

Beste Kathleen,

als je echt allergisch bent, is het misschien zinvol om even naar een dermatoloog te gaan. Mijn moeder is al jaren allergisch voor de zon (ik ook trouwens). Meestal krijgen we een inenting om de zomer zonder uitslag door te komen, maar mijn moeder doet soms ook een speciale zonnebankkuur bij de dermatoloog. Geen idee hoe dat precies werkt, maar de combinatie van medicijnen en speciale zonnebankapparatuur zorgt ervoor dat ze een bruine fond krijgt en toch de zomer in kan. De eerste keer was ze écht bruin: voor het eerst in haar leven! Alleen mag niet iedereen dat zomaar doen, geloof ik. Je moet dus echt allergisch zijn, maar dat krijg je dan wel te horen. Bij haar was er ook een vrij lange wachtlijst. Misschien heb je hier wat aan?

Groetjes.



natacha
5-7-2014
 Meld misbruik21-6-2013 16:57:27

kathleen,

ik heb vorige week body tanning laten doen en het was een schitterend resultaat er is niks afgegaan en nu begint de kleur stellig matig te minderen zonder vlekken!
Dag voordien een ferme scrub doen en als je u scheert ook als je hars gebruikt 3dagen ervoor dan! ook een tip is u nagels lakken met al dan niet gekleurde nagellak anders worden u nagels bruin geelig! voor de tanning douchen zonder zeep En na de tanning enkele uren wachten met douchen en goed hydrateren !!

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...