Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

La sposa

  2-12-2005 16:56:44
Hoi

Heeft iemand positieve of negatieve ervaringen met La Sposa uit Roeselare?
Zou dit graag eens weten, wil er misschien ook wel nog eens gaan passen?

Groetjes

eva
28-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 938


Tilly
6-5-2006
 Meld misbruik2-12-2005 17:18:31

Eva,

Ik ben al 2 keer langs geweest bij La Sposa ('k had wel iedere keer een afspraak gemaakt)

Echt eerlijke en vriendelijke mensen, en je mag passen zoveel je wilt. Een klasse zaak!
Ik heb dan ook m'n trouwjurk daargevonden.

Groetjes,
Tilly
(06/05/06)



Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik2-12-2005 20:16:35

Hoi eva

Zeker een aanrader! Mijn man zijn kostuum komt van daar: perfecte dienstverlening, niets is hen teveel.

Mijn beste vriendin haar jurk kwam van daar en ook hetzelfde verhaal: perfecte service!

Mijn trouwjurk kwam van Linea Raffaelli in Brugge en qua service: daar kan er niets aan tippen denk ik.

Groetjes,
Sophie



davine
31-3-2006
 Meld misbruik3-12-2005 9:59:51

Dag eva,

mijn reactie is niet positief van La Sposa. Ik zelf ben er niet langs geweest maar mijn vriendin heeft er haar kleed gehaald en op het feest was haar jas van haar kleed gescheurd. Misschien iets wat je ook bij andere wnkels kan tegen komen. Maar het is wel erg jammer als dat gebeurt. En ook zij kende iemand die dit ook had tegen gekomen met een kleedje van La Sposa.

groetjes



Joke
17-12-2005
 Meld misbruik5-12-2005 8:43:32

Hoi,

Onze gehuurde kostuums komen van daar, en toen waren ze erg vriendelijk. Ik ben daar echter in het verleden al verschillende keren geweest, en vond hen toen alles behalve vriendelijk. Ik vond dat die mensen niet eerlijk zijn. Ze doen alles om te verkopen. Mijn ma is daar voor het huwelijk van mijn zus alleen geweest voor haar kleren. Toen
ze de eerste keer moest gaan passen zijn mijn zus en ik meegeweest. De kledij die ze gekocht had stond haar absoluut niet, ze leek 10 jaar ouder. Die mensen zeggen gewon altijd dat het mooi is, als ze maar verkopen.
De volledige suite komt nu van Primadonna in Deerlijk. Wat een verschil, dat is pas service!
Mijn keuze is alleszins vlug gemaakt.

Groetjes,

Joke
17/12/2005
nog 12 dagen



soetkin
16-9-2006
 Meld misbruik6-12-2005 10:28:38

Hoi eva, ik heb daar onlangs ook mijn droomjurk gevonden. Ik twijfelde ook tussen 2 kleedjes. Maar ik had wel een vriendelijke verkoopster vond ik . Door mijn twijfels heb ik elk kleed wel drie keer aangepast en dat was geen probleem. Kostuums voor de suite en mijn schatje komen ook van daar. Maar ik denk dat het een persoonlijke keuze is. xxxxxxxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...