Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eerst je haar laten doen en nadien gezicht of andersom?

  21-2-2010 20:45:55
Hey bruidjes,
Ik had eens een vraag? Laten jullie eerst jullie gezicht doen en nadien jullie haar of juist andersom? Want ik heb een pony vanvoor en zou niet willen dat hij platgedrukt wordt met een lint ofzo als ze mijn gezicht doen nadat ze mijn haar hebben gedaan?
groetjes ellen

Ellen
26-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1407


ellen
4-7-2009
 Meld misbruik21-2-2010 21:48:46

hey,

eerst haar en nadien wordt de make up gedaan.




kristien
25-6-2010
 Meld misbruik21-2-2010 23:25:23

ik heb dit deze week ook voorgelegd aan de kapper, eerst haar en dan make-up, want zeker als ze je haar nog wassen of je onder de droger moet, ga je door het water of eventueel zweten je make-up verbrodden...



Katrien
10-9-2010
 Meld misbruik22-2-2010 9:14:15

Bij mij is het omgekeerd, maar dat komt omdat ik mijn haar laat opsteken. Daardoor moet ik het de dag voordien al wassen van de kapper. Anders is het te glad, is het moeilijker op op te steken en blijft het minder goed zitten. Dat wil zeggen dat ik de dag zelf met geen water meer aan mijn haar moet zitten en het dus geen probleem is, als ik mijn make-up voor de kapper laat doen (wat voor mij praktischer iets makkelijker uitkwam...)



nathalie
2-7-2010
 Meld misbruik22-2-2010 9:35:26

Ik ben vorige week langs mijn kapster geweest om te vragen welk uur en zo,en ze heeft me gevraagd of het mogelijk is om de make-up al op te hebben



Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik22-2-2010 12:51:18

Hallo,

Ik vroeg het aan mijn visagiste en zij raadt aan om eerst kapsel en dan make-up te doen. Mijn kapper zegt het dan weer andersom, omdat ik met een 'bob' zit die gedeeltelijk voor mijn gezicht hangt en hij vreest dat die door het wegduwen voor de make up niet meer mooi zal zijn. k weet nog niet wat ik ga doen.

Heidi
10/07/2010



Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik22-2-2010 15:59:55

Ik zal ook eerst mijn haar & nadien mijn make-up laten doen, maar inderdaad, in de andere richting kan ook perfect!



Liesbeth
15-5-2010
 Meld misbruik25-2-2010 16:47:20

fiogf49gjkf0d
Als je ze alle twee aan huis laat komen kan de kapper eerst je haar doen, dan de visagiste je make-up (ondertussen doet de kapper je moeder of getuige ofzo) en dan kan indien nodig de kapper nog altijd even je froufrou terug op zijn plaats leggen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...