Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagindeling s'morgens klaarmaken voor trouw wet?

  21-2-2010 18:00:15
dHey bruidjes,
Ik had eens een vraagje over s'morgens de dagindeling voor mij klaar te maken?
Om 11 uur trouwen wij voor wet, is maar 5 minuutjes rijden vanwaar we wonen.
Ik wou om half 8 al naar de kapper gaan, omdat ik onder een droogkap moet zitten voor
krullen een hele tijd en nog wat opsteken, maar had mijn gezicht pas om half 10 staan.
Nu ben ik aan het twijfelen dat dit toch wat te laat is misschien? Wat denken jullie?
Het duurt ongeveer een half uurtje. En dan nog een dikke vijf minuutjes naar huis rijden.
Maar dan ben ik pas rond iets na tien thuis en moet ik mijn kleed nog aan doen enzo?
En om half 11 zal er al wel volk naar ons thuis komen denk ik. En dan nog een vraagje?
De fotograaf trekt die nog foto's van de familie voor je naar het gemeentehuis vertrekt
thuis of hoe is het bij jullie? Want dan moet ik hier ook nog wat tijd voor uittrekken?
Amai is allemaal nogal een geregel hé!!
groetjes ellen!

Ellen
26-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1714


Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik21-2-2010 19:28:40

Hoi Ellen,
dat hangt allemaal van je dagplanning af he. Bij ons is het ongeveer hetzelfde, 11.15 voor de wet trouwen, en dat is ong 5 minuutjes rijden. Maar je moet minstens 10 minuutjes van tevoren daar zijn, dus wij rekenen 11u daar zijn. Ik ga om 7u naar de kapper, zij zei me dat ik zeker op een uur daar zitten moet rekenen, dus ben ik rond 8.15 thuis, dan komt de make up rond half 9, 9u ontbijten en klaarmaken, en om 10u komt iedereen. Wij doen dan om 10u de foto's met de familie, en we vertrekken 10.50. Kwestie van zeker op tijd te zijn. Er gaan altijd wat dingen mislopen, mensen die verloren zijn gereden, dingen die er nog niet zijn, boeket dat nog gehaald moet worden, enz. Dus daarom rekenen wij wat extra tijd daarvoor.
Je gaat hoe dan ook zenuwachtig zijn, en als je dan moet stressen, ga je nog zenuwachtiger zijn. Denk dat je best ruim tijd voorziet :)

Succes!



kristien
25-6-2010
 Meld misbruik21-2-2010 23:31:15

ik heb net hetzelfde, 11u wet, ook vlakbij, om half 8 bij de kapper voor krullen... denk dat je ruim bent dan, maar beter dat dan stess omdat je niet op tijd klaar geraakt...



Katrien
10-9-2010
 Meld misbruik22-2-2010 9:24:23

Wij trouwen ook om 11u voor de wet en onze planning ziet eruit als volgt:
06.15: opstaan en douchen (zal niet zo lang duren want benen ontharen enz. doe ik op voorhand, maar ik voorzie toch genoeg tijd zodat ik relax ben)
07.00: make-up (aan huis)
08.00: haar opsteken (bij kapper vlakbij)
09.30: verder klaarmaken (kleed aandoen enz.)
10.30: aankomst vriend en toekomstige schoonfamilie + ontbijten
11.30: vertrek gemeentehuis
11.00: wettelijk huwelijk
11.30: kerkelijk huwelijk
13.00: vertrek locatie foto's
16.00: aankomst feestzaal
17.00: receptie (2u)
19.30: aankomst gasten avondfeest

Ziezo...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...