Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaring diepensteyn?

  21-2-2010 17:04:02
hey, druk bezig met het bekijken van zalen.. Gisteren naar Kasteel Diepensteyn geweest en eigenlijk een goed gevoel oef). heeft er iemand ervaring met deze zaal?

Thanks!!!

katrien
19-11-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1335


Ilse
10-4-2010
 Meld misbruik21-2-2010 19:06:33

Ik ben 2 jaar geleden in augustus naar een trouw geweest, en ik moet eerlijk zeggen dat toen de catering er echt op niets trok.. De aardappelen waren koud, de groenten rauw... Echt een tegenvaller, eerlijk gezegd.. Ondanks de mooie zaal.. Ah ja, wat ik ook niet leuk vond is dat de zaal er in 3 stukken verdeeld is met tussenmuren, waardoor wij de trouwers totaal niet zagen en ook geen enkele speech konden horen..

grtjes
Ilse



monica
22-5-2010
 Meld misbruik22-2-2010 10:12:20

wij zijn er ook gaan kijken bij de zoektocht naar de ideale zaal..prachtige omgeving, mooie zaal, maar wij knapten af op het feit dat alles iinderdaad in verschillende zalen is ingedeeld. Zo moet je om een danspasje te placeren de trap helemaal af!! Zo mis je een ovezicht over alles vind ik...



Ilse
10-4-2010
 Meld misbruik22-2-2010 12:50:02

Ah ja, dat wilde ik nog toevoegen, wij moesten na het eten ons gerief nemen en naar beneden gaan. De tafels werden door die catering gewoon leeggemaakt terwijl we nog aan tafel zaten.. En beneden waren geen tafels, enkel stoelen rondom de dansvloer en aan de bar..
Grtjes
Ilse


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...