Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste nachtmerrie trouw

  20-2-2010 18:41:30
Hey iedereen,

Heb deze nacht mijn allereerste nachtmerrie gehad over onze trouw... En het spookt nu nog rond in mijn hoofd :)
Ik droomde dat ik voor m'n eerste pas ging, en dat ze daar mijn trouwkleed maar niet konden vinden... Uiteindelijk kwam het uit dat ze het hadden doorverkocht aan iemand anders. HELP!!! Haha.

Hoop dat het niet int echt zal gebeuren :)

Groetjes,

Melissa
8mei 2010

Melissa
8-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 880


Kristelle

 Meld misbruik20-2-2010 18:49:09

Proficiat :D

Ik heb er nu al een paar gehad. Echt niet leuk he ;) komt allemaal goed.

grtjs



Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik20-2-2010 19:01:17

Heykes

Echt niet plezant om zo te dromen é. Ik had mijn eerste nachtmerrie bij het kiezen van men droomjurk. Zogezegd vonden ze gene binnen mijn maat ( mager ben ik niet maar ook nie echt dik). Dus kwamen ze gewoon af met een gordijnstof en deden ze rond men lenden een grote fuschia lint. Het moment zelf kon ik er nie echt mee lachen,maar nu wel, ik heb mijn droomjurk gevonden en het kort enorm in.

Dus alles proberen positief te zien

groetjes
Petroeska



Katrien
25-9-2010
 Meld misbruik20-2-2010 19:32:56

Join the club :-)



Nancy
5-6-2010
 Meld misbruik20-2-2010 22:52:04

Hey,heb ook al nachtmerries gehad,huw op 5 juni 2010 en het ging over mijn bruidsjurk (speciale kleur roos/purper) iedereen vond da lelijk,dus sliep ik daarna niet meer zo goed,was er echt van overtuigd dat dat kleed op niks trok maar na enkele goede gesprekken met mama en vriendinnen (die de kleur niet weten) heb ik het aanvaard!
Ik hoop er nu geen meer te krijgen want ik moet onze 4 kinderen ook nog aankleden,nu zaterdag zijn zij aan de beurt. De éne wil een wit kostum de andere grijs en de dochter een kleed van Karen Millen,tja.....
Groetjes
Nancy



Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik21-2-2010 12:49:34

Bij mij was het toen ik de eerste keer voor jurken ging kijken. De week nadien heb ik elke nacht slecht gedroomd over de trouw. Gelukkig was het daarna over, en nu droom ik af en toe nog daarover, vooral als ik er een tijdje veel mee bezig ben geweest. Toch iets in het onderbewuste dat bang is dat het allemaal fout gaat lopen he... :)



kristien
25-6-2010
 Meld misbruik21-2-2010 17:17:38

relax, alles komt echt wel goed!
ik blijf maar dromen dat mijn kleed in brand gaat schieten door met mijn sleep over een niet goed uitgetrapte sigarettenpeuk te lopen...



petra
1-9-2012
 Meld misbruik30-1-2012 21:04:23

ik droomde dat ik helemaal klaar en opgemaakt was en iedereen het lelijk vond, maar echt lelijk, mijn kleed, kapsel, make up, alles gewoon, nu vind ik het wel grappig dat ik dat droomde


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...