Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

online plantjes als bedankje?

  19-2-2010 9:20:33
Hallo iedereen,

kent iemand een site uit België waar je online al kant-en-klare bedankjes kunt bestellen? Wij willen graag zaadjes in een potje geven (maar uiteraard in een leuke verpakking) maar we vinden dit enkel op bedankjes.nl waardoor we toch flink wat verzendingskosten moeten betalen. Iemand een idee?

Alvast bedankt,
Kirsten

Kirsten

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1612


Bieke
2-9-2011
 Meld misbruik19-2-2010 10:12:17

Hallo,

Ik heb maandag eens hun ontdekkingspakket besteld en de service was echt zeer snel. Ook de blikjes en doosjes zijn zeer mooi verzorgd. Wij zullen er waarschijnlijk de vergeet ons nietjes bestellen. Voor 110 stuks komt het op 250€ in totaal. Dat valt best mee, ik had in ons budget max 2.5€ gerekend per bedankje.
Misschien kan je eens navragen bij een bloemenwinkel, maar dan zal je waarschijnlijk zelf nog moeten personaliseren op de een of andere manier.

Succes met je zoektocht en elk geval en laat anders hier nog even weten als je iets anders zou gevonden hebben!

Groetje!



Tina
1-5-2010
 Meld misbruik19-2-2010 10:23:40

Kirsten,

Ga is naar de site van Mondial Gifts. Belgisch bedrijf waardat ik al jaren mee samenwerk (op professioneel vlak dan). Zij hebben dit soort dingen ook denk ik. En hun service is heel goed !

Succes

TINA
1.5.2010



Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik19-2-2010 10:36:45

Zelf maken? Ga bij Aveve om de zaadjes en de versiering om het te verpakken in AVA ofzo?
Groetjes
Deborah



MELANIE
20-5-2011
 Meld misbruik19-2-2010 10:58:00

Hoi Kirsten
misschien een kleine tip: als je je registreert op bedankjes.nl dan krijg je thuis een brochure/mini-cataloog opgestuurd met een waardebon bij van € 10.00. Hiermee zijn je verzendingskosten al bijna betaald.

Veel succes!



Kirsten

 Meld misbruik21-2-2010 17:42:01

Hey Melanie,

bedankt voor deze tip - ik heb me meteen geregistreerd. Hopelijk krijg ik dan ook die kortingsbon! ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...