Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huren van trouwkleed

  18-2-2010 12:58:18
heykes allemaal heeft er iemand ervaring met het huren van een trouwkleed ik ga heel binnenkort eens kijken bij farah love
alvast bedankt voor jullie reactie

natasja
18-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1171


Chandra
19-6-2010
 Meld misbruik18-2-2010 21:20:59

Hoi,

ik was dit ook van plan tot ik bij Farah love ben geweest. Een zeer opdringerige vrouw en de prijzen zijn zeker niet laag. Heb dan maar een kleed gekocht bij het bruidsparadijs in Merksem. Zeer professioneel, rustig en verschillende prijsklassen, zeker een aanrader. Kan je enkel aanraden dat je naar verschillende bruidswinkels gaat voor je een beslissing neemt. Veel succes.

Chandra



kristien
25-6-2010
 Meld misbruik19-2-2010 11:40:04

Wij zouden oorspronkelijk ook gaan kijken bij Farah love, omwille van hun interessante totaalpakketten. Het toeval wilde nu dat we ons perfecte kleed al gevonden hadden in een winkel waar we eerder konden gaan passen, en we deze afspraak dus hebben afgebeld.
Hoewel ze op de trouwbeurs enorm vriendelijk waren, waren ze aan de telefoon echt verschrikkelijk boertig.

Achteraf hoorde ik ook dat de vrouw van mijn neef haar kleed daar had gekocht, en de retouches waren daar echt niet goed gebeurd. Ze had een bustierkleed, dat überhaupt al niet bij haar figuur paste, en de bustier stond denk ik 10 cm open, echt afschuwelijk en erg voor haar!

Dat is ook de belangrijkste reden waarom ik niet zou kiezen voor een gehuurd trouwkleed, retouches zijn dan waarschijnlijk onmogelijk, en tenzij je een perfecte maat 38 hebt en het gehuurde kleed overal mooi aansluit denk ik dat retouches toch meestal wel nodig zijn...

Voor meer ervaringen met Farah Love moet je maar eens zoeken hier op het forum, er zijn nog al topics over geweest!

groetjes,

Karolien



Sylvia
19-6-2010
 Meld misbruik20-2-2010 10:50:22

beste natasja

Ik ben vorig jaar een week en een jaar voor onze trouw mijn kleed gaan kiezen.Ik heb daar mijn droomkleed gevonden.Maar ik heb al drie maal terug gebeld om te gaan passen met mijn mama omdat zij dan met mijn aanstaande kan gaan kiezen wat hij gaat aandoen.
Ik ben drie maal afgewezen en de reden was het is te druk op zaterdag of woensdag ben ik bij de kindjes en het derde ben ik al vergeten.Nu komende dinsdag ga ik proberen voor een vierde afspraak te maken en dan hopen dat het lukt anders zou ik graag mijn voorschot van 300€ terug willen.Dan laat ik mijn droomjurk schieten en dan hoop ik dat ik ergens anders een kan huren want 595€ verhuur is ook niet goedkoop vind ik.Voor ons nog 119 dagen dus het begint wel te korte hé.Veel succes met u zoektocht.

grts een toekomstige bruid



natasja
18-9-2010
 Meld misbruik20-2-2010 11:48:03

alvast bedankt voor de reacties als ze daar dan toch niet zo vriendelijk zijn zal ik wel wat verder zoeken heb niet het perfecte maatje 38 dus ze zullen wel wat moeten veranderen aan het kleedje of met veel geluk niet maarja heb nog even de tijd nog 210 dagen maar zal er vlug zijn mijn zus is in oktober getrouwd en die heeft dat van haar laten maken maar was ook niet echt goedkoop en vond het zonde voor die ene dag en dan hangt dat daar weet wel is een speciale dag maar toch ga alvast verder zoeken als er iemand een winkel weet waar ze nog trouwkleren verhuren laat maar weten grtjs



Sylvia
18-9-2010
 Meld misbruik6-3-2010 0:34:51

Hey

Kijk eens bij www.clairedefemme.be Daar hebben ze al kleedjes vanaf 350 euro en dan is het echt jouw kleedje. Je vindt bovendien heel de collectie online.

Een aanrader



Reinhilda

 Meld misbruik27-3-2010 22:09:16

Beste,

Ik heb nog een paar mooie kleedjes hangen, maar het zijn kleine maatjes : 36 + 38

Ze mogen allemaal weg voor 350 €

Heb je interesse ? Laat maar iets horen : reinhilda@deblauwvoet.be



natasja
18-9-2010
 Meld misbruik29-3-2010 9:48:18

hey reinhilda ik heb mijn kleedje al toch bedankt om te reageren groetjes natasja


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...