Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

joepie

  18-2-2010 12:48:18
hey bruidjes,

misschien niet echt on topic, aangezien jullie allemaal druk bezig zijn met getrouwd te geraken :-)
bij ons ligt dit nu al enkele maanden achter de rug en we zijn vollenbak bezig met ons volgende project.
Mijn man heeft gisteren toestemming gekregen van zijn werkgever om volgend jaar loopbaan onderbreking te nemen.
Wij trekken dan voor een 8-tal maand de wijde wereld in en zullen met de rugzak door Azie trekken. Mongolië, China, vietnam, laos, cambodja en maleisie (borneo) staan op ons lijstje.
Daar kijken we samen al zovele jaren naar uit.
Sorry voor het off topic, maar wou dit gewoon eens de wijde wereld in sturen.
Nog veel succes met jullie voorbereiding en geniet van elk moment want tis echt te vlug voorbij.

groetjes ellen

ellen
4-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1780


lesley
12-6-2010
 Meld misbruik18-2-2010 13:14:41

hey,

ik kan me voorstellen dat je hier blij mee bent, een echte droom lijkt mij zo een stuk van de wereld zien.
alvast veel plezier en geniet ervan.

lesley



isabelle
19-2-2010
 Meld misbruik18-2-2010 13:26:39

Hallo Ellen, wij trouwen morgen en ik ben super zenuwachtig. Maar ik denk da jij er ook wel reden toe hebt... van een lange huwelijksreis gesproken!! geniet er maar van want zo een project doe je maar 1 keer in je leven hé.
Succes!
Isabelle



B
25-9-2010
 Meld misbruik19-2-2010 9:22:08

Hey Ellen

Wauw, super!!! Ik kan geloven dat je dit nieuws even de wereld in wil schreeuwen... Acht maanden! Jullie gaan zoveel ontdekken van de wereld, van elkaar, het gaat zalig zijn, af en toe zwaar, wonderbaarlijk - echt heel erg waardevol. Veel plezier!!



ellen
28-8-2010
 Meld misbruik1-3-2010 9:40:56

Hoi Ellen,

leuk nieuws, onze huwelijksreis gaan 25 dagen richting canada en Alaska,
we kijken er absoluut naar uit!

Nog even een vraagje, zou je je uitnodiging eventueel willen doorsturen naar ons,
wij trouwen eind agustus en zijn nu volop met onze uitnodigingen bezig en ik las
dat jullie er wel heel leuke hadden,
dank je wel,

verhaegenellen@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...