Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje - dringend

  18-2-2010 12:27:07
Wij hebben begin maart een afspraak bij onze notaris ivm een huwelijkscontract. Als er een zou worden opgemaakt, hoe lang duurt dit gemiddeld? We moeten namelijk een attest notaris meenemen naar het gemeentehuis in mei.

daisy

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1381


Tina
1-5-2010
 Meld misbruik18-2-2010 12:45:11

Hey,

Ik ben deze maandag naar de notaris geweest om 1ste gesprek te hebben. Hierin hebben we voor 80 % vastgelegd wat bij overlijden en scheiding. Nu moeten we tegen volgende week de overige 20% laten weten. Hij maakt dan alles klaar en op 12 paril gaan we tekenen. Wij trouwen op 30 april. Dat wil dus zeggen dat we maar 2 weekjes hebben tussenin en dat was meer danb tijd genoeg volgens zowel notaris als gemeente. Geen stress dus, je hebt tijd genoeg.

TINA



isabelle
19-2-2010
 Meld misbruik18-2-2010 13:29:11

hallo, wij hebben dit ook gedaan. je krijgt direct een attest mee van de notaris die je bij je documenten voor gemeente moet steken.
dus je hoeft daar niet op te wachten. een maal je getrouwd bent regelt gemeente da verder. dit kost wel 200 euro.
wij trouwen morgen 19e en ik ben maandag alles gaan indienen op de gemeente.
groetjes en succes in mei!!
isabelle



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik18-2-2010 15:41:51

Wij gaan maandag onze akte tekenen en trouwen 14/05/2010.Je hebt nog wel even tijd.

Gwen
14.05.2010.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...