Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tweedehands trouwjurk

  17-2-2010 22:12:39
hallo iedereen
ik zoek een tweedehands trouwkleed. Een aansluitend, wit kleedje maatje 36 - 38.
Of weet iemand misschien een website waar ze goedkopere trouwjurken hebben? Iemand al ervaring met winkel in merkem?

Sofie
10-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2280


alina
28-8-2010
 Meld misbruik18-2-2010 7:41:22

hey!

In Tati (Lille) hebben ze echt super mooie kleedjes en echt niet duur. Ze doen daar wel geen retouches, maar ik ben zelf een 'minitje' en zelfs mijn maatje hadden ze daar!

http://www.ameliste.fr/forum/members/ponyo-albums-catal...

Groetjes



Annelies
22-8-2009
 Meld misbruik18-2-2010 11:04:45

Hallo Sofie,

Ik verkoop mijn trouwjurk, als je graag foto's ziet stuur dan maar een mailtje naar annelies_df@hotmail.com

Groetjes,
Annelies



Dominique
26-6-2010
 Meld misbruik18-2-2010 13:27:10

In de lente/zomer catalogus van het postorderbedrijf Quelle vind je een trouwjurk voor 99 € ! Goedkoper heb ik nog nergens gezien, behalve in kleur maar dan is het meestal geen trouwjurk maar een ceremoniejurk.
En ja hoor : Tati in het Franse Lille is héél interessant qua prijzen en daar vind je zelfs prinsessenjurken vanaf 250 € !
Nadeel : véél volk op zaterdag dus heel lang wachten om te passen. Mss dus beter een weekdag kiezen en in de voormiddag is er ook minder volk dan in de namiddag.



Tamara
13-11-2010
 Meld misbruik18-2-2010 18:14:28

Ik heb mijn kleed ook bij Tati gekocht in Lille. Ik ben 1m80, dat is dus een beetje 'buitenmaat' en ik heb daar mijn goesting gevonden. retouches zijn niet eens nodig. Mijn vriendin die een maand voor ons trouwt is ook meegeweest en zij is nog geen 1m60 en zij heeft daar ook een kleed gevonden zonder dat er nog retouches nodig zijn.



steph
21-8-2010
 Meld misbruik18-2-2010 18:55:03

http://www.pointmariage.com/
Ik ben naar de winkel in Leers geweest.
Ze doen er retouches, dit is extra bij de prijs: €49 voor 1 pas; €79 voor meerdere pasbeurten. En de meeste jurken zijn met hoepel, die moet je er ook nog bij rekenen.
De verkoopsters zijn supervriendelijk en héél professioneel. Ik ben daar gegaan zonder afspraak want ik wou gewoon eens enkele jurken zien om te zien wat het verschil eigenlijk is met de dure jurken. De verkoopster heeft bij het passen direct ook schoenen en lingerie er bij gehaald. Als het kleed uit het winkelrek te klein is, lossen ze dat op met stukken stof er tussen. En is het te groot, dan steken ze er spelden in. Je hebt direct een goed beeld van hoe je er zal uit zien. En als je twijfelt tussen 2 kleedjes, kleden ze je volledig aan: kettinkje, stola, voile, handschoenen... Zo'n behandeling heb ik bij mij bezoek aan 2 bruidszaken (met duurdere kleedjes!) in België niet gekregen.



Reinhilda

 Meld misbruik27-3-2010 22:11:33

Beste ,

Ik heb nog een aantal mooie kleedjes hangen, maar het zijn kleine maatjes : 36 + 38

Ze mogen allemaal weg voor 350 €

Laat maar iets horen : reinhilda@deblauwvoet.be



an
8-7-2011
 Meld misbruik20-7-2011 19:42:29

Beste,
Ik ben onlangs getrouwd in een aansluitende jurk van Tsoca sposa, een Italiaans merk dat enkel in Nederland te verkrijgen is. Indien je geïnteresseerd bent mail je me en dan kan je de foto's eens bekijken.... anmagdelijns@yahoo.com




joke
13-8-2011
 Meld misbruik24-10-2012 15:25:13

hoi ik verkoop mijn kleed ook, als je fotos wil mail je me maar, is volledig gereinigd bij de droogkuis

ph.joke@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...