Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rode Loper Gezocht 30meter

  17-2-2010 17:16:24
Hallo meiden,

Ik zoek een rode loper van 30 meter lang.
Ben al in verschillende winkels gaan horen en vindt 3 euro de meter toch iets teveel..zeker omdat ik het achteraf toch niet meer gebruik...Iemand tips of een adres ?
Grtjs Wendy

wendy
24-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1249


Alexandra
1-5-2010
 Meld misbruik17-2-2010 17:43:47

Dat is toch de prijs vrees ik... Zelfs als je er 1 huurt! Ik heb dezelfde vraag onlangs om het forum gesteld en ik ben nadien langs verschillende winkels geweest, maar 3 euro/m is het minimum wat ik gevonden heb.



Anne
7-8-2009
 Meld misbruik17-2-2010 18:11:57

je kan hem achteraf altijd verkopen, dan heb je toch een deel van je centen terug

grtjs



Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik17-2-2010 20:51:43

Heykes

Heb je al eens gezocht op kapazaa of tweedehands ofzo. Ik heb daar mijn rode loper gekocht aan een kerel voor 1 euro de meter en die was 2 meter breed. het feit was wel dat wel van Kortrijk. Moest je het nummer willen kan ik je die wel geven, maar dan via email.
Dit is de mijne petroeska_80@hotmail.com


groetjes Petroeska
16/04/2010



Daisy

 Meld misbruik1-3-2010 13:41:13

Dag Wendy,

Wij zijn ook al een tijdje op zoek naar een rode loper (tapijt, vilt). Dient ook maar voor éénmalig gebruik.

Maar voor 3 euro/m heb ik nog nergens iets gevonden.
Waar is dat juist dat jij die prijs gekregen hebt.
Ik zou ongeveer 25 meter nodig hebben.

Groetjes
Daisy




Daisy

 Meld misbruik1-3-2010 13:41:20

Dag Wendy,

Wij zijn ook al een tijdje op zoek naar een rode loper (tapijt, vilt). Dient ook maar voor éénmalig gebruik.

Maar voor 3 euro/m heb ik nog nergens iets gevonden.
Waar is dat juist dat jij die prijs gekregen hebt.
Ik zou ongeveer 25 meter nodig hebben.

Groetjes
Daisy




Daisy

 Meld misbruik1-3-2010 13:41:26

Dag Wendy,

Wij zijn ook al een tijdje op zoek naar een rode loper (tapijt, vilt). Dient ook maar voor éénmalig gebruik.

Maar voor 3 euro/m heb ik nog nergens iets gevonden.
Waar is dat juist dat jij die prijs gekregen hebt.
Ik zou ongeveer 25 meter nodig hebben.

Groetjes
Daisy



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...