Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ballondecoratie

  17-2-2010 14:40:32
hoi allemaal weet er iemand waar ik in de buurt van ieper ballon decoratie kan verkrijgen

lindsay
10-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1663


andy

 Meld misbruik17-2-2010 15:21:59

Hoikes,
Nu in de buurt van Ieper niet meteen. Maar wij leveren over geheel Belgie ballondecoraties.
Misschien dat je bij ons terecht kan.
Meer info of info aanvragen kan je op www.ka-music.be We leveren regelmatig ook in de regio van de kust.



Lendsey
9-10-2010
 Meld misbruik17-2-2010 15:39:58

In Wevelgem is er een winkel "bonbon ballon" op de grote baan van Menen naar Wevelgem aan de rechterkant. Daar kun je allerlei ballondecoraties krijgen...



wouter

 Meld misbruik17-2-2010 18:34:51

Tip even ballonatelier.be in, in de zoekmachine van youtube, of gebruik volgende link: http://www.youtube.com/watch?v=iOEI9ZtRAr0 ,
zij decoreren ter plaatse in heel België, en maken heel mooie dingen...Anders is er WAWBalloons in Vichte



sandra
19-12-2010
 Meld misbruik17-2-2010 20:33:44

De ballondecoraties bij bon bon ballon zijn schitterend en zeer prachtig.
Zo heb je bvb de huwelijksmand met kleine ballonnen en witte duiven ( 90 euro) Heeeeeeeeel moooi.
Wel moet ik zeggen dat de vriendelijkheid en bediening daar zeer ondermaats is .
Toen wij daar zijn geweest, rook ze uren in de wind naar den alcohol .
De bestelling die wij geplaatst hadden was op het moment toen we het moesten ophalen niet klaar ( zogezegd vergeten)
Toen heeft de zoon alles nog klaar gemaakt . uiteindelijk was alles wel in orde , maarja .... voor hetzelfde geld was dat niet zo !
Nuja , eind goed ....
Grts



Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik17-2-2010 20:54:48

Heykes

In Kortemark is er een goeie ballonwinkel. Heel vriendelijk en heel behulpzaam, leggen alles heel goed uit.
Je vindt ze terug op het internet. Ik heb mijn balonnen daar besteld en kben nu al tevreden over hun service( al enkele cadeautjes gegeven verpakt in ballonvorm)

groetjes
Petroeska


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...