Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsmeisjes

  15-2-2010 16:40:09
Hallo,

Ik heb vandaag kledij voor de bruidsmeisjes gekocht. 100 euro per kleedje.
Mijn vriend viel bijna omver van de prijs.
Vinden jullie dit overdreven???
Ik dacht juist dat ik een super aankoop had gedaan, want het is super mooi, echte prinsesjes zullen het zijn!
En in andere winkels liggen die bedragen toch veel hoger ???

Sophie
22-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1937


Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik15-2-2010 16:49:32

@Sophie, alles hangt er vanaf, dat is via 'n forum moeilijk te zeggen (fotootje zou helpen ;) ).

Misschien wou hij gewoon niet die prijs uitgeven voor een kleedje, en is het niet zozeer zijn punt dat het kleedje erg duur is voor wat het is?

Zelf hoop ik toch al met de helft daarvan toe te komen per bruidskindje.



Leen
25-9-2010
 Meld misbruik15-2-2010 16:53:09

Hallo

Ik vind dit zeker niet overdreven hoor! Ik ben ook al eens gaan kijken en van de communiecollectie kosten de kleedjes al gauw een kleine 500€. Dat vind ik persoonlijk ook wat te veel, daarom ga ik de meisjes een kleedje kopen van in de gewone zomercollectie, wel van een beter merk. Ons budget is 200€ per kindje, dus dat zal wel lukken. Mijn vriend vindt dat ook allemaal veel hoor, maar ik denk dat mannen daar sowieso niet zo goed van op de hoogte zijn. En ja, wat mooi is, kost geld hé.
Je mag dus zeker blij zijn, je hebt een goed koopje gedaan!

Groetjes

Leen



Sophie
22-5-2010
 Meld misbruik15-2-2010 17:02:08

Hij vindt het super mooi, maar had gewoon niet verwacht dat het voor kindjes die prijs zou hebben....
Ach mannen, soms GGGRRRRR!!! ;-)
Ze kennen niks van al die prijzen!
Ik ben super blij met de aankopen en de bruidsmeisjes vonden het zelf ook heel mooi! ;-)



kristien
25-6-2010
 Meld misbruik15-2-2010 19:12:27

goh, ik vind 100euro voor een kleedje wel duur, maar ik weet natuurlijk ook niet wat voor kleedje wat het is... Wij hebben op voorhand besproken met elkaar wat we willen kopen voor ons bruidskindje, maar vermits zij een echt prinsesje is gaan we wss gewoon ergens een prinsessenkleedje kopen waar ze haar eigen zelf in kan zijn en niet moet letten op niet smossen enzo. Maar als je iets echt sjiek wil hebben betaal je daar natuurlijk ook wel voor. Alles hangt er dus wat van af van wat het juist voor iets is denk ik...



Caroline
21-8-2010
 Meld misbruik15-2-2010 19:38:52

Hallo Sophie,

100 euro valt eigenlijk nog goed mee vind ik persooonlijk, maar ieder heeft daar uiteraard een andere opvatting over.
Wij hebben voor ons bruidsmeisje 175euro betaald en alles is van het merk gymp. Voor onze bruidsjongen hebben wij met grote verbazing meer betaald dan voor ons meisje, namelijk 290euro en dit is van het merk terre bleu.

Groetjes,

Caroline en Stijn
21/08/2010



Keshia
26-5-2018
 Meld misbruik15-2-2010 19:56:45

Hallo Sophie.

Bij ons koste het kleedje voor ons bruidsmeisje normaal 160 euro maar omdat het voor een huwelijk was hebben we 10% korting gehad dus kwam nog op 144 euro. Wij hadden een budget van 150. Voor de bruidsjongen moeten we nog kijken maar wij denken dat we een kostuumpje gaan huren voor hem.

Groetjes Keshia
17/07/2010



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik15-2-2010 19:58:07

Oeioei ik had dit beter niet gelezen. We gaan komend weekend winkelen voor de bruidskleedjes en ik had gerekend op 100euro in totaal (2 kleedjes voor 2 meisjes v 3 en 5jaar). Ik had hier op 't forum juist gelezen da er zoveel goedkope mooie kleedjes te vinden zijn. Ik hoop dat dit toch nog klopt!
Want ikzelf ken niets v kinderkleertjes:s



Sara
14-5-2010
 Meld misbruik15-2-2010 20:26:16

Geen zorgen maken Hannelore! Ik ben met 110 euro toegekomen voor m'n bruidsjongetje en bruidsmeisje samen! En ze zien er heel snoezig uit! Voor de jongen heb ik een broek, een bijpassend t-shirt en een heel gekleed hemdje. Voor het meisje : een legging, een rokje, een hemdje en een golfje voor erover.

Veel succes met je zoektocht!

Groetjes,

Sara



heidi

 Meld misbruik16-2-2010 7:32:13

wij hadden 4 bruidskindjes met elk 2 outfits (1voor de gemeente en 1 voor de kerk), kleding voor gemeent(1meisje 2jongens kwam op zo'n 120euro,zonder schoentjes), kleding voor kerk, 3kostuumpjes en 1kleedje kwam op zo'n 150euro. Je maakt het zo duur als je zelf wil, en onze bruidskindjes zagen er schattig en mooi uit



Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik16-2-2010 8:50:40

Ik vind de collectie van Filou & Friends heel leuk. Ik heb drie jongens en als ik goed reken kom ik op 75 euro per jongen. Ik denk dat dat ook vrij goed meevalt. En ze kunnen het achteraf nog afdragen!!! Vond ik heel belangrijk. Schoenen hoop ik dat ze zelf zullen aankopen. :-) We spreken binnenkort af met elkaar en dan kunnen we alle opties eens bekijken. Je hoeft in principe ook niet alles zelf te betalen toch?

Groeten,
Astrid
110910
astridenbart110910 . bruiloftsite . nl



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik16-2-2010 9:33:34

@Astrid: Wat heb je dan voor 75euro? enkel broekje en tshirt o bv ook een truitje/vestje?
Want de moeder v onze bruidskindjes had al v Filou&Friends gesproken, en afgaande op hun site vind ik dat ook mooie kleertjes!



Annemiet
7-8-2010
 Meld misbruik16-2-2010 13:43:38

Honderd euro is inderdaad een normale prijs wvoor een kleedje. Wij hebben drie kindjes dus hebben ervaring met communiekledij en ze gaan mee als bruidkindjes. Alsje in de communiekledij koopt, kom je met dit bedrag niet toe. Maar we hebben voor het huwelijk in Boechout, bij Babbelo gekozen. Deze heeft outletcommuniekledij en je ziet bijna het verschil niet met dit jaar! Daar kwamen we met 40 euro per kind toe (en ze hebben kleedijes van mc gregor, gymp en terre bleue). Een aanrader dus! (vooral omdat ze pas de kleedjes in augustus gaan dragen en er dus niet meer een hele zomer plezier van gaan hebben...)



wendy
4-9-2010
 Meld misbruik14-3-2010 21:28:20

wij zijn pas gaan winkelen voor onze 7 bruidskindjes allemaal in t zelfde thema elk kindje een 4 tal stuks en ik was 460 euro in totaal kwijt


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...