Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsmeisjes

  15-2-2010 14:38:05
Hoi,

wie trouwt er nog met volwassen bruidsmeisjes?
Zijn ze allemaal in een gelijk(soortig)e outfit en heb jullie een mannelijke tegenpartij of hoe pakken jullie dit aan?

Dank je wel!

ellen
28-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1652


kelly
24-6-2011
 Meld misbruik15-2-2010 15:23:42

Hey
Ik vind het eigenlijk wel een leuk idee om te doen .
In Amerika zie je dit ook vaak , enkele bruidsmeisjes en dan even veel bruidsjonkers.
Praktisch is dit natuurlijk een hele andere zaak , dan moet je al gaan zien wie je neemt en wie niet.
Dan heb je nog het feit : wat jij mooi vind , vind misschien het bruidsmeisje in kwestie niet mooi
(ik heb een toekomstige schoonzus die helemaal geen lange jurk wil dragen)
Dan moet je ook strategisch kiezen wie je precies wil als bruidsmeisje/jonker. Zodat er geen jaloerse reacties volgen.
En dan heb ik nog niet over de kosten gepraat , want meestal staat het bruidspaar dan in voor het kleden ervan. (ik zeg wel meestal , vele keren kan ook zijn dat gewoon ieder akkoord is het eigen kledij te betalen)

Ikzelf heb nog een jaar en half om alle opties uit te dokteren, wie weet neem ik wel van elk 2 of 3 :D

groetjes
KElly
25 / 06/ 2011



LINSY
21-7-2010
 Meld misbruik15-2-2010 15:26:25

Hey, wij trouwen ook op z'n amerikaans nl.met 3 bruidsmeisjes(mijn vriendinnen) en 3 bruidsjonkers(mijn man zijn vrienden). De meisjes zijn allemaal in dezelfde kleur gekleed en de mannen huren dezelfde piet à l'air.Dan heb ik nog 2 jongens en 1 meisje als bruidskindjes en dan de suite(de familie dus). Mijn vriendinnen gaan in het kort en de suite in 't lang. Heb juist nog een probleem hoe de bruidsmeisjes en jonkers zullen binnenkomen...misschien kan jij mij daar bij helpen...?



Ines
10-4-2010
 Meld misbruik15-2-2010 15:48:33

ik heb ook bruidsdames. Wij hebben stof gekocht en elke dame kon dan zelf haar eigen jurkje laten maken door een naaister. Iedereen heeft immers niet hetzelfde model en de dames moeten zich ook goed voelen he.

Het is wel redelijk kostelijk (want als bruidspaar moet je dit natuurlijk wel betalen),maar echt leuk.

Groetjes
Ines



Tina
1-5-2010
 Meld misbruik15-2-2010 15:54:40

Hey,

Ik heb ook 2 "volwassen" bruidsdames : 17 en 19 jaar oud.
Wij gaan zaterdag voor jurken kijken. Ik ga ze zeker niet hetzelfde aandoen. Wel proberen in dezelfde kleur te blijven.
Wij voorzien geen mannelijke tegenpolen :)
Het is zo al moeilijk genoeg vind ik !

Groetjes,

TINA
1.5.10



ellen
28-8-2010
 Meld misbruik15-2-2010 16:12:52

Hoi Linsey,

ik heb "gelukkig" geen echte suite :D
Ik heb een mannelijke en vrouwelijke getuige
en dan nog 3 zalig fantastische vriendinnen die een speciale plaats op mijn speciale dag moeten krijgen,
ik had het idee ze toch te koppelen 'man-vrouw', en om ze bij het stadhuis zoals de suite en bij de viering voor mij en mijn verloofde te laten binnengaan en mee vooraan te staan a la amerikaanse weddings

ik denk dat het ook gewoon zalig leuek foto's oplevert en het geeft hen ook zichtbaar die speciale plaats die ze verdienen die dag



ellen
28-8-2010
 Meld misbruik15-2-2010 16:15:28

als er mensen zijn met gegevens van een naaister,
mag je die gerust mailen
verhaegenellen@hotmail.com

heel erg bedankt



B
25-9-2010
 Meld misbruik15-2-2010 16:45:22

Hey Ellen

Ik heb drie bruidsmeisjes en één getuige - gewoon omda'k het moeilijk vond om maar één vriendin te betrekken bij onze huwelijksdag :) Ik hou van het principe 'mismatched bridesmaids', wat wil zeggen: elk wel 'een beetje hetzelfde, maar toch ook weer niet'. Maw: ik heb een kleur gekozen en vraag hen om iets aan te doen in die kleur, of met een rood accent. Mag een jurk zijn, broek, iets nieuws, iets ouds,... :) Zo is er een 'thema', maar behouden ze hun eigenheid :)

Geen mannelijke tegenpartij bij ons - m'n verloofde heeft een getuige en that's it :)



Lien

 Meld misbruik15-2-2010 17:25:28

Lindsy, Laat jij 3 kleedjes in dezelfde kleur maken of waar heb jij die kleedjes gevonden?

Alvast bedankt




Evi
15-5-2010
 Meld misbruik15-2-2010 17:34:31

Hey,

ik heb ook 2 volwassene bruidsmeisjes. Het zijn mijn twee beste vriendinnen. Ik wou ze graag in de trouw betrekken, ik had mijn broer als getuige en zo spelen zij toch ook nog een belangrijke rol!
Ze zullen alle twee hetzelfde kleedje aanhebben. Dit moest niet van mij, maar we zijn samen gaan winkelen (in een suite outlet winkel) en ze vonden hetzelfde kleedje beide mooi. Dus dat was mooi meegenomen!
Wij hebben niet direct een mannelijke tegenpartij. Maar de getuige van mijn toekomstige heeft geen vriendin( tot nu toe) en dus is het plan dat ze aan weerskanten van hem in de suite lopen. zo moet hij niet alleen lopen en is dit een leuke opvulling.

Veel succes nog!
groetjes,
Ev



Erna
19-2-2010
 Meld misbruik15-2-2010 19:55:33

Wij trouwen nu vrijdag en onze 8 (tieners en jongvolwassenen) kinderen zijn de bruidsjongens en -meisjes. De meisjes hebben allemaal een zwart, maar verschillend kleedje met gekleurde sieraden. De jongens dragen een zwart pak met een verschillend kleur van hemd.

Erna
19-02-2010



LINSY
21-7-2010
 Meld misbruik15-2-2010 20:46:58

@Lien: Wij hebben de kleedjes gevonden in een bruidswinkel en ze zijn alle 3 in dezelfde stof maar toch verschillend van snit. Het is van de Love collection..echt hele mooie kleedjes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...