Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verrassing

  30-11-2005 14:09:32
niemand buiten onze mama's en getuigen weten dat wij gaan trouwen,nu denkt iedereen dat ze uitgenodigd zijn voor een groot verrassingsfeest omdat mijn manneke dan 30word!nu is het de bedoeling dat iedereen eerst op een groot scherm een "voorwoord" en dan het "ja-woord" te zien krijgt,waarna wij de zaal inkomen met onze kids!!!weet er mss iemand die dat smiddags alles in het gemeentehuis kan opnemen en dan een compilatie op dvd kan zetten???ik ben al bij verschillende videografen geweest maar die willen de moeite niet doen als het niet voor een hele dag is...erg he!!! groetjes nancy 12-05-2006

nancy
12-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1115


Phyllis

 Meld misbruik30-11-2005 14:27:52

Hoi Nancy,

informeer eens bij www.freejess.be die doen dat wel...
En ze vallen goed mee van prijs.

Groetjes,
Phyllis



Katja
29-9-2006
 Meld misbruik6-12-2005 19:45:58

hey ja das wel een verrassing!
Probeer eens bij www.bruiloftopdvd.be Deze is van Oostakker en telefoon is 0478/44.96.42
succes hé!
groetjes katja


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...