Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar kindjes slapen tijdens trouwfeest?

  14-2-2010 21:30:30
Hey bruidjes,
Zijn er onder jullie nog bruidjes die al een kindje of kindjes hebben. Wat doen jullie met hen voor het avondfeest? Ons dochtertje is op onze trouwdag 2 jaar en 3 maanden. Het probleem is dat iedereen van familie op het trouwfeest is, dus bijgevolg geen bekende babysit! Nu wou ik mijn dochter samen met het kindje van mijn zus( hij is er 3) wel even om half 8 nog mee naar het feest nemen. Zo kan iedereen ze nog eens zien, vind dat wel leuk! Een vriendin van mijn zus komt haar zoontje daar op het feest halen om bij haar te slapen, maar ze kent ons dochtertje niet, dus ze vond het dan nogal riskant om haar ook mee te nemen om bij een vreemd iemand in vreemde omgeving te gaan slapen. Onze dochter is sowieso al een heel slecht slapertje, wordt vaak wakker enzo s'nachts. Ik had al gedacht aan een babysit te vragen, maar die kent ze dan ook weer niet en dan moet weer iemand van het feest weg gaan om ze naar huis te brengen. Nu had ik gedacht om haar bedje mee te nemen en ze daar te laten slapen in een ruimte naast de feestzaal. Zijn er van jullie die dit ook doen? Nu hoop ik dat ze dan niet teveel last gaat hebben van lawaai en muziek en ik hoop dat ze er gaat willen slapen! Want sommige familieleden vonden dit ook maar riskant, ze denken dat ik last met haar ga hebben! Hoe doen jullie het?
groetjes ellen!

Ellen
26-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1435


natasja
6-5-2011
 Meld misbruik14-2-2010 21:44:41

hey ellen,
wij trouwen op 6 mei 2011 en ons zoontje zal dan 2j en 7 maanden zijn.
bij ons is ook iedereen op het feest. en hij gaat alleen maar bij men schoonmoeder of mijn mama slapen... weet ook niet wat te doen :(

we zien hem doodgraag,maar hem meenemen op avondfeest,zie ik echt niet zitten. want ga continue met hem bezig zijn... zo van is alles ok met hem,slaapt hij wel enz...

we zien... hopelijk komt er een oplossing.
en voor jullie ook
x



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik14-2-2010 21:58:04

Bij ons is er een bijzaaltje aan, welk 'n vereiste was. 't Is 'n speelruimte voor in de dag, en slaapruimte voor 's nachts. Dan kan je alsnog 'n babysit huren die dan in de gaten houdt of alles goed is, die dus regelmatig gaat checken in zaaltje, of nog beter, dan kan je moeder/schoonmoeder dat wel doen, die vindt dat vast geen probleem. Oordopjes doen erg veel, als je er zulke neemt dat ze hem geen pijn doen in de oren?



kitty
11-9-2010
 Meld misbruik15-2-2010 7:54:55

Dat heb je dan als je met de volgorde speelt... eerste kindjes dan trouwen :)

Wij deden het ook hoor. de onze zijn dan net geen 2 en net geen 4!

Bij mijn zus haar trouw toen de oudste nog alleen was, is ze samen met haar neefje bij een nicht van mijn mama gaan slapen die niet de gewoonte heeft om laat te blijven hangen of zelfs misschien helemaal niet komt. Ze hebben 2 puberkinderen die het maar fantastisch vinden om zich bezig te houden met ons kindjes.

Ik moet het haar nog vragen maar verwacht er geen last mee. Beter dat dan een vreemde babysitter. Ik moet gewoon zien dat ik tegen dan plots enkele keren langs ga bij die nicht ;)

Groetjes
Kitty



B
25-9-2010
 Meld misbruik15-2-2010 8:37:31

Hey Ellen
Het lijkt me een idee om je kindje al eens voor te stellen aan de vriendin van je zus (en haar zoontje), en te proberen of ze daar al één nachtje kan blijven logeren? Als dat goed lukt, kan je dat op je trouwdag ook doen, en voelen jullie je allemaal wat meer op je gemak...



debby
23-10-2010
 Meld misbruik15-2-2010 10:54:16

Hey ellen

wij hadden dit probleem ook !
Ons zoontje gaat 2.5 half zijn op onze trouwdag
Overdag komt een een kinderbegeleidster van de kribbe meehelpen aankleden en opletten op hem. Buiten gaan in de mis indien nodig enzo...
Hij kent haar dus daar geen probleem

Maar 's avonds gaat hij mee met de ouders van mijn schoonzus !
Hij kent die eigenlijk ni, ziet ze 1x per jaar bij verjaardagfeestje van zijn neefje
Maar nu hebben we een regeling gemaakt om de 2 maanden voor den trouw
Elke woensdag langs te gaan bij hen en ons venteke er steeds langer en langer te laten blijven
1ste x een uurtje
2de x 2 uurtje
en op deze manier leert hij hen kennen en zij ook ons venteke

Voordeel bij ons is wel dat ook zijn neefje en nichtje
Die hij elke week bij de bomma ziet er ook gaan zijn

Ik zou proberen iemand van de kribbe/ school aan te spreken en daar een regeling mee te treffen
Weet ni of zoiets mogelijk is ???


Veel succes met u zoektocht
Debs



heidi

 Meld misbruik15-2-2010 12:01:59

Mijn zoontjes waren 2 en 3jaar, in de dag pasten mijn zussen wat op de 2 rakkers samen met hun eigen kindjes, dit was geen probleem want ze waren rustig, en na de receptie gingen ze mee met de schoonouders van mijn zus, ze waren er tervoren al enkele keren geweest en ook in de dag waren ze erbij, ze vonden het zeker niet erg, we gaven de kindjes nog een geschenkje mee en toen gingen ze frietjes eten met die mensen, dus ze waren gelukkig.



angela
2-10-2010
 Meld misbruik15-2-2010 12:59:09

wij hebben een zoon van tegen onze trouw 10 jaar en ons dochtertje zal dan 2.5 zijn. Ben ook van plan om voor haar een reisbedje mee te nemen. zou anders niet weten wat ik moet doen. Als ze echt moe zijn slapen ze toch. we zullen wel een plaatsje zoeken.



nathalie
2-7-2010
 Meld misbruik15-2-2010 14:30:39

Hallo,

Mijn dochter van 12 en zoon van 8 gaan gewoon mee..
De kleinste die dan bijna 2 jaar gaat zijn,beleeft de namiddag mee tot aan de receptie en dan gaat hij naar zijn onthaalmoeder om te overnachten en gaan er dan de dag nadien terug om



Patricia
13-8-2010
 Meld misbruik15-2-2010 20:48:23

Wij nemen de babysit een ganse dag mee. Zo zijn wij zeker dat er constant iemand op de kinderen aan het letten is en kunnen zij er aan wennen. En als wij nu af en toe een avondje weg gaan, vragen wij hem ook al om te babysitten ipv ze naar de grootouders te doen. Zo went iedereen aan de situatie.



Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik15-2-2010 21:25:25

Een goede vriendin van mij komt door omstandigheden (ex van mijn broer die nog steeds een beetje gevoelens heeft voor haar) enkel naar de receptie en zij neemt mijn zoontje dat dan anderhalf jaar zal zijn mee naar huis. Hij kent haar niet zo goed maar ze is fantastisch met kinderen en ik heb met haar afgesproken dat hij een paar nachten in de weken ervoor zal komen slapen om te wennen. Ik denk trouwens dat hij doodop zal zijn van de hele dag veel mensen te zien en heen en weer te moeten lopen zodat hij direct bij haar in slaap zal vallen. Allé, dat hoop ik toch.

Sylvie



Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik16-2-2010 14:46:03

Alvast merci allemaal voor jullie reacties. We zullen wel zien wat we gaan doen! We gaan er nog eens goed over nadenken!!
groetjes ellen!



Edel
7-8-2010
 Meld misbruik18-2-2010 13:31:36

Hey,

Zelfde probleem hier: ons zoontje zal 3,5 jaar zijn (net nog niet) en ons dochtertje 14 maanden. Wij gaan ook twee begeleidsters van de kribbe vragen om ons die dag wat te helpen met de kinderen. Na de receptie brengen zij ons kindjes naar huis en steken zij nog de kindjes in bed. Daarna komt de dochter van een vriendin op hen letten. Wij moeten dit nog wel aan hen vragen maar ik denk wel dat zij dit willen doen.

Groetjes,
Edel
07/08/2010



elly
31-7-2010
 Meld misbruik21-5-2010 21:14:30

Mijn dochter van 9 blijft zolang tot ze moe wordt en gaat dan mijn de kindjes van mijn beste vriendin mee (naar haar schoonmoeder), maakt nie uit waar ze slaapt dan, haar vriendinnetje is erbij.
Mijn dochtertje van 1,5 jaar is een ander geval, zij gaat het nie zolang volhouden.
Ze gaat heel de dag mee met ons, maar 's avonds wil ik toch graag onbezorgd feesten! Ik heb dus aan onze buren gevraagd of zij haar wilde komen ophalen en daar mocht slapen. Die heeft ze toch al wel meer gezien en zijn nie helemaal onbekend (en hebben zelf ook kindjes).

veel succes, ik hoop dat het bij ons ook zonder problemen verloopt :-))
met kindjes is alles nogal onvoorspelbaar....



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...