Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindjes

  30-11-2005 12:59:46
hallo allemaal,
misschien een rare vraag maar houdt me toch bezig we hebben als bruidskindjes onze kinderen en onze metekindjes maar omdat er dan juist de kindjes af vielen van mijn ander zus heb ik hen er ook bij genomen nu is de vraag waar kopen jullie de kledij voor de bruidskindjes en betalen jullie ze zelf want dat is een discussie tussen mijn zussen en we komen er ni uit mijn een zus wil de kledij zelf betalen mijn ander zus niet voor mij maakt geen verschil want wou het zelf betalen omdat we alles zelf betalen maar willen ze dan ook weer niet !!!!! handen in mijn haar ........

heidi
6-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 942


Mieke
8-7-2006
 Meld misbruik30-11-2005 14:20:08

Hallo,

Wij gaan de kleedjes van de bruidskindjes zelf betalen en de schoentjes worden betaald door de desbetreffende ouders.
Er bestaan daar natuurlijk geen regels over, iedereen is daar vrij in.
Maar ik hoor toch van de meeste koppels dat zij de kledij van hun bruidskindjes zelf betalen en dit niet aan de ouders overlaten.



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik1-12-2005 13:56:41

Hoi Heidi,

Ook ik betaal de kleertjes van de kindjes en de ouders betalen de schoenen! Zo hebben we het toch afgesproken! Ik vond dat we dat niet konden maken dat we hen met alle kosten opzadelden! En de ouders waren van het principe dat wij niet alles moesten betalen! Daarom hebben we het zo diplomatisch mogelijk opgelost!

Grtz Debra
(11/08/06)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...