Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen?

  14-2-2010 15:36:19
wij zijn op zoek naar trouwringen maar vind ze bij een juwelier en de buurt zo duur en het probleem is mijn toekomstige draagt het bijna nooit..
Nu dacht ik aan de jodenwijk maar zijn dit wel echte ringen en is dit een groot verschil in prijs.
Wij hadden er graag in titanium.

katleen
8-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 2005


Christa
11-6-2010
 Meld misbruik14-2-2010 17:39:15

Hallo Katleen
Wij gaan woensdag kijken bij Fede Di Oro, in Izegem, misschien wat ver maar het schijnt de moeite te zijn om te verplaatsing te maken. Je moet eens kijken op de site van hun, enorme keuze en je koopt rechtstreeks aan hun, dus geen tussenpersoon die de prijs doet stijgen. Heb al vele positieve reacties gelezen op de site. Je moet maar eens kijken onder mijn vraag over trouwringen Fede Di Oro. Ik heb al 6 reacties hierop gekregen.
Veel succes in je zoektocht.
Christa



Melissa
13-8-2010
 Meld misbruik14-2-2010 19:09:23

Hallo,

Ik vond de trouwringen ook vrij duur en zeker omdat mijn vriend ook nog niet weet of hij het echt gaat dragen. In de eerste winkel lieten ze ons alleen maar gouden zien. Bij de volgende winkel heb ik gewoon gezegd: ik vind de gouden veel te duur, is er geen alternatief? En die hebben ons titanium ringen laten zien. Wij hebben nu hele mooie ringen uitgekozen, de zijne was 50 euro en de mijne 150 (zitten 5 briljantjes in). En het is echt een "koppeltje" hoor, werden echt verkocht als trouwringen.
In de collectie van Amici vind je ook mooie ringen vind ik, maar die verkopen alleen de gouden echt in koppels.
Ik zou gewoon tegen de juwelier zeggen dat je geen dure zoekt. Nu was dat bij ons wel een die we kenden en waar we bijna altijd gaan voor zulke dingen, dan zeg je dat misschien makkelijker, maar toch...

Succes!



Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik14-2-2010 19:20:04

we zijn ook bij FDO geweest, door kun je voor alle prijsklassen terecht. Wij hebben er allesins ons goesting gevonden, ze hebben heel veel keuze. Maar je moet wel op voorhand een afspraak maken,.. groetjes



kristien
25-6-2010
 Meld misbruik14-2-2010 22:12:52

Wij zijn zoals velen hier naar fede di oro geweest, kan ik dus ook alleen maar aanbevelen. Verschillende prijsklasses en ze kunnen hem altijd wat aanpassen om goedkoper te maken, bij ons hebben ze bv. de dikte aangepast...



Annelies
5-4-2010
 Meld misbruik14-2-2010 22:27:26

willen jullie absoluut dezelfde ring? Wij hebben gewoon elk een ring gekocht die we mooi vonden, allebei in zilver maar in een compleet andere stijl, en dat heeft ons samen 160 euro gekost. We hebben wel ons namen er niet in laten graveren, om de eenvoudige reden dat je dat toch niet kan zien en omdat je zelf wel weet dat het je trouwring is..



Mila
5-6-2010
 Meld misbruik15-2-2010 8:02:07

Het graveren van de ringen is altijd gratis hoor als je een deftige ring koopt



kitty
11-9-2010
 Meld misbruik15-2-2010 14:40:59

Hey

Wat betreft amici, je hoeft echt geen goud te kopen om een koppeltje te hebben. De stalen, zilveren en titatnium hebben allen steeds een vrouwen en mannenmodel.

Wij kiezen de onze alvast uit de amici-reeks

Succes
Kitty



Liesbeth
15-5-2010
 Meld misbruik15-2-2010 15:01:55

je moet eens kijken bij perles d'amour (intikken in google). Deze man komt naar u thuis of ontvangt u bij hem zelf en heeft echt super veel keuze in zowat alle prijsklasses.
Denk goed na als je een ring koopt in staal (titanium ed) want deze kunnen niet vergroot of verkleint worden als met de tijd je vingers verdikken of net smaller worden. Dit is omdat deze metalen niet kunnen gerekt worden zoals dat bij goud of zilver wel gaat...
Ik zou zeker eens een bezoekje brengen aan perles d'amour, hij heeft echt super veel en wie weet kan hij voor jullie wel een prijsje maken...

Succes!



myriam
13-8-2011
 Meld misbruik10-5-2011 21:57:01

italodesign.nl!!! superaanrader hier hebben ij onze ringen ook besteld. spotgoedkoop, prachtige kwaliteit, en goede service. en in de jodenwijk zeker niet doen. hun goud is veel goedkoper omdat het een aantal keren is aangelengd en dus zeker niet zuiver waardoor minder van kwaliteit

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...