Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zwanger trouwen

  14-2-2010 13:14:30
Hallo, wij hebben een dochter van 2.5 en dachten al lang een tweede kindje te hebben... dit bleek niet te lukken, dus keek ik heel erg uit naar ons huwelijk. nu ben ik ineens wel zwanger (vandaag 2 maand) wat betekent dat ik met een dikke buik zal moeten trouwen... sommige reageren: o wat jammer, je zal niet kunnen genieten, o wat jammer van je kleed, o dit o dat.... zwanger trouwen kan toch ook romantisch zijn? ik zal dan ongeveer 25 weken zwanger zijn. zijn er nog dames die zwanger gaan trouwen?

Lesly
19-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1721


Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik14-2-2010 14:51:05

Eerst en vooral een dikke proficiat! Ik ben nog niet zwanger geweest dus ik weet niet hoe het voelt maar niet kunnen genieten lijkt me zever! Je zal wel moe zijn enzo, maar ik veronderstel dat zo'n fantastische dag juist al die kwaaltjes verzacht, niet?

Ikzelf trouw begin augustus en vanaf mei gaan we ook beginnen proberen. Ik zal dus maximum 3maanden zwanger zijn met m'n trouw en hoop stiekem dat het ook zo zal zijn!



heidi

 Meld misbruik14-2-2010 18:29:09

ik wou bewust niet zwanger trouwen, en ben toch blij voor deze keuze, we hadden al 2 kindjes voor we trouwden, nu verwachten we een derd, zijn nu 31 weken ver maar ook al die weken al ziek, moe en slecht te been, zeer vermoeiend, ik hoop voor jullie dat je er wel van kan genieten en dat de kwaaltjes uitblijven.



stefanie

 Meld misbruik14-2-2010 19:00:05

hoi, wij hebben zelf ook een dochter van bijna drie en dachten algauw aan een tweede te beginnen maar mijn ventje heeft me nu ook ten huwelijk gevraagd en wij hebben beslist toch te wachten met tweede kindje hoor, geen zin in kwaaltjes en om moe te zijn mocht het er toch nog van komen dan is dat zo en zou ik trouw er niet voor verzetten maar liever niet zwanger hoor zo kan ik ook glaasje drinken alvast succes en toch genieten



Evi
17-4-2010
 Meld misbruik14-2-2010 20:37:37

Hey Lesly!

Wij verwachten binnekort ook ons eerst kindje. Heel erg spannend natuurlijk! Hier reageerde iedereen super positief. Tegen de trouw zou ik 16 weken zijn. Het begin van een buikje zeker, ik hoop dta het nog meevalt!
Gelukkig heb ik geen last van kwaaltjes of misselijkheden en ga dan ook volop van mijn trouw genieten en onze huwelijksreis naar Mauritius erna.
Zwanger zijn is een gift en geen ziekte, dus eigenlijk verandert er niets aan je trouwdag!



Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik14-2-2010 21:13:45

Hey Lesly,
Eerst en vooral een dikke proficiat met je zwangerschap! Wij hebben zelf ook een dochter van bijna 2 jaar en ik ga wel wachten tot na ons huwelijk om terug voor een tweede kindje te gaan. Omdat ik tijdens mijn eerste zwangerschap heel vaak misselijk was en moe vooral de eerste 4 maanden verschrikkelijk! Maar op het einde voelde ik mij wel heel goed! Ik denk dat je er gewoon geluk mee moet hebben. Een nicht van mij is ook zwanger getrouwd (ongeveer 5 maanden zwanger)maar ze had echte acne op haar rug en was heel erg opgezwollen overal was wel spijtig, iedereen vond het zonde dat het kleed ook niet meer zo mooi stond! Maar je kan er wel rekening mee houden met de keuze van je kleed hé dat je zwanger bent! En zij zelf vond het helemaal niet zo erg, was dolgelukkig dat ze zwanger was! Dus je moet jezelf niets van reacties van anderen aantrekken! Als jij het niet erg vind om zwanger te trouwen is er geen probleem hé! Ik heb wel een kennis die al op 6 maanden moest platliggen, omdat anders het kindje te vroeg ging komen, dus je moet er inderdaad wel rekening mee houden dat zulke dingen kunnen gebeuren. Ik heb nu ook een vriendin die ook toevallig zwanger is geworden en zij hebben hun trouw een jaartje uitgesteld. Ze wou ook trouwen als ze terug wat op gewicht was om mooi in haar kleed te passen! Dus je ziet iedereen is verschillend! Doe gewoon je eigen zin en trek je niks van reacties van anderen aan! Nog veel succes met de voorbereidingen van je grote dag!!
groetjes ellen



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik17-2-2010 11:09:59

@Evi: wat komt mijn haar toch altijd recht als ik sommigen hoor zeggen dat zwanger zijn alléén maar genieten is. Hou er toch eens rekening mee dat dit niet bij iedereen zo is. Bij sommigen is zwanger zijn wel afzien en je ellendig en ziek voelen. Wees blij dat het bij jou anders is maar ik zou nog niet te vroeg juichen, als je nog zo pril zwanger bent weet je nog niet alles...

@Lesly: proficiat met de zwangerschap. Natuurlijk moet het een speciaal gevoel zijn te trouwen met een baby in de buik en het is zeker romantisch. Ik denk dat het goed is om het zo te bekijken. Bij Mia Monta onder andere hebben ze ook prachtige zwangerschapstrouwjurken. Ik hoop zoals al gezegd dat je niet teveel last mag hebben van kwaaltjes en wens je een schitterende trouwdag toe en dan later een flinke baby!
Geniet ervan.

Groetjes,
Isabel


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...