Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

papa wil niet komen

  14-2-2010 12:34:08
Hey allemaal,
Wij kijken heel hard uit naar onze grote dag maar ik heb daarnet te horen gekregen dat mijn vader niet wil komen naar ons trouwfeest.
Mijn ouders zijn 4 jaar geleden gescheiden en 2 jaar geleden is mijn vader naar Thailand verhuisd. In die 2 jaar heeft hij al zijn geld verdaan en nu krijgt mijn vriend een mail dat hij denkt beter niet te komen. Dat iedereen met hem zal bezig zijn en dat hij mijn moeder niet wil zien en dat hij geen geld meer heeft om te komen.
Ik voel me er echt slecht bij want ik heb vroeger altijd een hele goeie relatie gehad met mijn vader. Maar hij is nu zodanig veranderd, waardoor ik weet dat de aandacht heel veel naar hem zal gaan. Maar hij is en blijft mijn vader...
Maar wij willen uit principiële redenen zijn ticket niet betalen. We moeten al heel ons trouwfeest zelf betalen en wat als wij kinderen krijgen of er gebeurd iets met ons... dan zal hij dus ook niet kunnen/willen komen. Ondertussen weet hij ook al meer dan 3 maand dat we gaan trouwen dus had hij al kunnen sparen. Ik vind het erg dat hij gewoon niet inziet dat dit belangrijk is voor mij...

nog 87 dagen...
Jana

Thomas
12-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1663


Lesly
19-6-2010
 Meld misbruik14-2-2010 13:21:19

Amai, da is wel heel erg van je papa! en ik begrijp heel goed dat je dat ticket niet wil betalen! hij heeft trouwens nog tijd genoeg om te sparen! jee, meid ,laat je mooie dag niet verpesten daardoor! geniet van je dag met de echte vrienden om je heen, als je je papa al 2 jaar niet meer hebt gezien en je toch alleen maar problemen verwacht, ga er van uit dat hij er niet zal bij zijn, dan kan je alleen maar verrast worden als hij er dan wel is. Ik hoop dat je dit van je kan afzetten, je papa mag je dag niet verpesten!
veel geluk!



sophie
14-8-2010
 Meld misbruik14-2-2010 20:49:23

troost u, ge zijt geen alleenstaand geval. mijn schoonouders komen ook niet en die wonen dan 'slechts' 65 km verder. ge zou ze een pak rammel verkopen (bij wijze van spreken). Maar we gaan er onze dag niet mee laten verknallen!
Geniet van je dag, ook al wordt het moeilijk!



Thomas
12-5-2010
 Meld misbruik14-2-2010 20:56:25

Ja kga mijn best doen!! Liever dat hij niet komt dan dat hij tegen zijn goesting komt

dank u voor de reacties
Jana



Cynthia
30-4-2010
 Meld misbruik14-2-2010 21:06:54

Hallo,

Mijne pa komt ook ni jong. Mijn ouders zijn al enkele jaren gescheiden. Mijn pa is hertrouwd maar heeft nu helemaal niks meer te piepen. Ik had vroeger zo een goede band mee hem en daar blijft nu niks meer van over. Gelukkig heb ik 2 zoontjes die mama naar het altaar zullen brengen. Ik laat het ni aan mijn hart komen. Ik heb hem zelf niet op de uitnodiging gezet. Als hij geen moeite kan doen dan ik ook ni. Laat het ni aan je hart komen. Het is jullie dag en genieten zal je.

Groetjes
Cynthia



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik14-2-2010 22:07:24

Snap je ni helemaal...enerzijds betreur je het dat hij niet komt, maar zou er ook niets aan doen om hem proberen te overhalen (tussen ticket betalen of niet, ziet nog iets tussenin). Dus eigenlijk vind je 't dan niet zo jammer (denk ik dan hé), dus wat is de waarde van dit topic?

Als je weet dat hij al zijn geld opgedaan heeft, wist je ook dat hij 't moeilijk ging krijgen om te komen, toch? Dus rollen konden ook omgekeerd worden. Bovendien liggen de lonen in Thaïland wel pak anders als hier, dus is 't wel evident voor hem om te sparen???

Als ik echt wou dat m'n vader er was, zou geld bij mij geen rol spelen, geld verkiezen boven je vader... mmm.... Weird.



Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik15-2-2010 8:26:27

Dag Thomas,

Ik kan je heel goed begrijpen. En ik ga helemaal niet akkoord met mijn naamgenote.
Wij zitten ook met zo'n financiële kwestie. Mijn schoonvader beweert dat hij geen geld heeft om iets deftigs te gaan kopen (moet van mij helemaal geen kostuum zijn), om tot bij ons te geraken durft hij niet en taxi is te duur, ... Als wij dit allemaal voor hem gaan regelen en betalen, dan vind ik het bijna mijn plicht om hetzelfde te doen voor mijn schoonma en mijn beide ouders. Er zijn grenzen, hé. Wij kunnen er ook niet aan doen dat hij "beroepsdopper" is.
Wat ik gewoon wil zeggen is: Tracht van jullie dag te genieten zonder hem. Het is ten slotte JULLIE dag.

Kathleen
14.05.2010



Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik15-2-2010 13:20:30

Beste,

Iedere situatie is anders en die moet je zelf beoordelen. Mijn vader zal er ook niet bij zijn, hij is nl. al 13 jaar overleden. Het zal ook voor mij een moeilijke dag zijn, maar in mijn hart zal hij erbij zijn.

Je moet je dag plannen, zodat je zelf kunt genieten. Mijn schoonouders werken ook tegen ... maar dat is hun probleem, niet het mijne.

Veel succes.
Heidi



Sophie

 Meld misbruik15-2-2010 15:44:37

Iemand die al zijn geld verspild heeft is uiteraard ook een moeilijke spaarder. In 3 maand sparen voor een vliegtuigticket van thailand en terug is niet goedkoop en is wel moeilijk als je geen geld hebt. Bekijk het ook eens zo... Mss is dit je kans om je pa wel eens een 2de kans te geven in plaats van wrok te hebben.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...