Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindjes

  14-2-2010 11:05:23
Hey

Wij trouwen op 10 juli 2010. Probleem is dat we nog aan het twijfelen zijn of dat we twee bruidskindjes zouden vragen of niet. Uiteindelijk is hun rol vrij beperkt maar het is natuurlijk wel schattig en maakt het misschien wel compleet. Wat denken jullie?

Eline

Annelies
20-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1526


bride
5-6-2010
 Meld misbruik14-2-2010 11:28:46

hey,
wij trouwen op 5 juni en zijn er ook nog niet helemaal uit. aan de ene kant wordt dit precies zo verondersteld, aan de andere kant denk ik dat het toch een héél gedoe is met die (kleine) kindjes erbij. heb je eventuele kandidaten in de familie?



bride
5-6-2010
 Meld misbruik14-2-2010 11:28:47

hey,
wij trouwen op 5 juni en zijn er ook nog niet helemaal uit. aan de ene kant wordt dit precies zo verondersteld, aan de andere kant denk ik dat het toch een héél gedoe is met die (kleine) kindjes erbij. heb je eventuele kandidaten in de familie?



Nathalie
17-9-2011
 Meld misbruik14-2-2010 12:24:05

Hey Annelies!
Wij trouwen pas volgend jaar maar willen heel graag bruidskindjes (ze zullen dan 5enhalf en 4 jaar zijn). We hebben ze ook al gevraagd, allez ja aan de ouders dan hé :-). Goede afspraken maken goede vrienden denk ik.



ellen
4-7-2009
 Meld misbruik14-2-2010 12:28:17

hey,

als jullie twijfelen zou ik eerder opteren om dit niet te doen. kan een gans gedoe zijn en een extra kost naar kledij toe enzo.
groetjes



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik14-2-2010 12:35:50

Hey,

Wij hebben toen we pas verloofd waren de 2 kindjes van de broer van m'n verloofde gevraagd. We hebben daar nu dik spijt van gezien we bepaalde problemen met ouders en grootouders van de kindjes niet hadden voorzien.
Denk er dus heel goed over na voor je ze vraagt, want ik heb hier al veel stress voor gehad die ik eigenlijk had kunnen vermijden.
Want buiten dat het schattig is voor 2minuten, zie ik er geen voordelen in.

Nog veel succes alvast!



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik14-2-2010 13:01:40

Bij ons was 't 'n must, omdat ik gek op kinderen ben, en héél specifiek op hen. 2 Peetkinderen en 'n broertje ervan... Dus niets omdat het "verondersteld" wordt, of "schattig" is, maar simpelweg omdat wij dat zelf graag wouden. Wij zien het als 'n kans om die kinderen in de bloemetjes te zetten, wat extra aandacht te geven, ze eventjes prinses of prins te laten voelen.
Als je niet zoiets hebt bij bepaalde kindjes, denk ik dat je 't echt niet moet doen. Zoiets hoor je op je trouw enkel en alleen voor jezelf te doen of voor die kindjes omdat je zodanig van hen houdt dat je hen dat gunt, anders zie ik er totaal geen toegevoegde meerwaarde van.
Als er geen chemie is tussen jullie en die kinderen, denk ik dat dat alleen negatief opvalt.



Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik14-2-2010 14:27:43

Wij hebben een zoontje die anderhalf jaar zal zijn met de trouw. Hopelijk kan hij tegen dan fatsoenlijk stappen en verder heb ik mijn twee metekindjes gevraagd. Ik ben een heel fiere meter en zo kan ik tonen hoe speciaal ze zijn voor mij. Ze zullen dan allebei 5 jaar zijn (jongen en meisje). Ze kijken er nu al naar uit dus ik ben heel blij dat ik het hun gevraagd heb.

Sylvie



Alexandra
1-5-2010
 Meld misbruik14-2-2010 14:29:34

Ik ben het volledig met Kathleen eens. Ook ik ben stapelgek op kinderen en toen mijn vriend mij ten huwelijk vroeg, stond het meteen vast dat mijn metekindje, mijn grootste schat en kindje van vrienden van mij, mijn bruidsmeisje moest zijn. Ondertussen leerde ik ook vrienden van mijn verloofde en hun zoontje kennen en da's ons 2e bruidskindje geworden. Zowel mijn vriend als ikzelf zijn gek op beide kinderen en ze kennen ons ook heel goed en lijken echt op hun gemak bij ons te zijn. Ik denk wel dat ze het leuk en speciaal vinden om prins en prinsesje voor 1 dag te zijn, ze stonden zichzelf toch echt te bewonderen bij het passen van de kleertjes, zo leuk. Dus doen als je kinderen kent die heel speciaal voor je zijn en die je er graag bij wilt op je grote dag, niet doen 'omdat het hoort'.



Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik15-2-2010 9:12:06

Ook volledig eens met Kathleen! Mijn vriend heeft nog een zusje van 4,5 jaar oud en zij is echt mijn allergrootste hartendief!! Ik kijk er enorm naar uit om haar voor ons te zien lopen!! Het heeft ook helemaal niets te maken met "het wordt verondersteld" of "het is schattig", gewoon omdat wij het heel graag willen...
Wij zitten dan wel weer met een ander probleem: hij heeft ook nog een broer van 14. Om bruidsjongen te zijn is hij al veel te groot (als hij voor me staat, zie je mij niet meer :-) ) maar we willen hem wel heel graag erbij betrekken. Ik weet nog niet goed hoe we dat kunnen oplossen... Suggesties?
Groetjes
wendy



Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik15-2-2010 13:25:26

Hallo,

Na 10 jaar samenzijn treden wij in het huwelijk. We hebben al een dochtertje die dan 6 jaar zal zijn. Het was voor ons dus evident dat zij zou voorlopen. Mijn vriend is ook peter van de zoon van zijn zus, en dus hebben we hem ook gevraagd. Ik vind het wel leuk als er kindjes voorlopen. Mijn metekind was te groot om voor te lopen, dus heb ik haar gevraagd om met mama binnen te komen. (mijn papa is overleden, vandaar).

Kwestie van kosten voor kledij, dat kan best meevallen hoor.

PS: wij trouwen ook op 10/07/2010.


Veel succes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...