Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk on line bestellen

  13-2-2010 14:31:31
hallo,
ieamand al ervaring met on line een trouwjurk te bestellen?

groetjes sofie

Sofie
10-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1523


kitty
11-9-2010
 Meld misbruik13-2-2010 15:05:14

Mijn bestelling vertrekt alleszins 1 maart want dan is het chinese fabriek terug open waarok Hase (hier op het forum) haar kleedje besteld!

Het blijft een gok, maar ik ga ervoor. Vooral de prijzen zijn interessant en ik zie het shoppen ook niet zo goed zitten omdat ik nogal graag gerus gelaten wrdt in een winkel en dat is onmgelijk als je gaat trouwkleedshoppen! :)

x Kitty



Sofie
10-8-2011
 Meld misbruik13-2-2010 15:14:52

hey kitty.
kheb een mooie site gevonden met heel mooie kleedjes en de prijzen vallen goed mee. kvind het alleen vervelend dat ik geen kleed kan passen. wat als het tegenvalt als ik het aanheb? kben nog een beetje aan het twijfelen.



Kim
14-5-2010
 Meld misbruik13-2-2010 16:01:20

Persoonlijk zou ik hier nooit voor kiezen. Ik had op internet een aantal mooie kleedjes gezien, maar toen ik ze vervolgens aan had in de winkel vielen ze erg tegen. Uiteindelijk heb ik een jurk gekocht die ik op internet niet had gekozen omdat ik hem niet mooi vond..



Erna
19-2-2010
 Meld misbruik13-2-2010 18:18:26

Ik heb mijn kleed online besteld en het mag gezegd worden: het is prachtig. Mooi afgewerkt, goede kwaliteit van stof en op maat gemaakt. Mijn kleed kost 9 euro, 75 euro verzendkosten en 10 euro douanekosten. Het was het risico waard.

Erna
Nog 6 dagen. Eindelijk!!



Sophie
22-5-2010
 Meld misbruik14-2-2010 9:16:22

Ik zou dit ook nooit durven!!!
Met trouwjurk is een jurk die me in de boekjes helemaal niet was opgevallen! Toen ik hem aanhad was ie prachtig!!!
Kleedjes die is super vond in de boeken, waren helemaal niet mooi toen ik ze aanhad.
Ik vind 'bestellen via internet' dus heel riskant!!!



Sophie
22-5-2010
 Meld misbruik14-2-2010 9:17:07

Ik zou dit ook nooit durven!!!
Mijn trouwjurk is een jurk die me in de boekjes helemaal niet was opgevallen! Toen ik hem aanhad was ie prachtig!!!
Kleedjes die ik super vond in de boeken, waren helemaal niet mooi toen ik ze aanhad.
Ik vind 'bestellen via internet' dus heel riskant!!!



Hase
1-1-2016
 Meld misbruik14-2-2010 17:20:59

De mijne is echt prachtig uitgevallen, was 92 + 10 euro douane, en de 3 mensen die hem gezien hebben (mijn moeder, naaister voor retouches ivm schoenen en een vriendin) vielen omver en vonden hem ongelooflijk prachtig ... ikzelf trouwens ook (en dus niet van 'mooi voor die prijs' maar gewoonweg heel mooi). En dat zelfs nadat mijn moeder en ik allerlei klassieke winkels bezocht hebben en jurken gepast (want ik wou ook graag een beeld hebben van wat me een beetje stond en zo), maar eigenlijk was geen van die jurken zo mooi als deze die ik nu heb. Perfect op maat, heel mooi afgewerkt ... Ik ben dus absoluut gelukkig!



radia
18-9-2010
 Meld misbruik9-6-2010 13:43:06

hallo,
mag ik dan even vragen bij welke winkels jullie dan online besteld hadden?
Groetjes
Radia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...