Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

juwelen

  29-11-2005 20:48:25
ik heb zondag mijn kleed besteld. bij het kiezen had men mijn een halssnoer van linea raff. aangedaan, wat bij dit kleed hoorde. Ik vond de kwaliteit van dit halssnoer alles behalve. Het kwam zelfs héél goedkoop over alsof je het ergens op de markt gekocht had. In de etalage zag alles er heel blinkend en mooi uit, maar als je het wat dichter bij bekeek, was dit alles behalve.
kennen jullie sites waar de collectie (betaalbare) halssnoeren afgebeeld staan? Of welke juwelen dragen jullie?

Martine
29-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 536


An
13-8-2005
 Meld misbruik29-11-2005 20:51:46

Hoi Martine
Ik had de ketting en oorbellen aan, die ik van mijn ventje voor mijn verjaardag gekregen had. Ze stonden heel mooi bij mijn kleed.
Groetjes en veel succes!
An



Martine
29-7-2006
 Meld misbruik29-11-2005 20:54:31

ik draag eigenlijk nooit een halsketting, dus ik moet er echt wel eentje kopen en dan liefst een dat ik nadien ook nog kan dragen.



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik29-11-2005 21:15:55

Ik vind de juwelen van Raffa ook echt niet mooi, veel te opzichtig naar mijn smaak. Ik ga voor een strasshalssnoer met kleine pareltjes, zoals onder meer in de collectie van Sophie Sposa. www.sophiesposa.com . Ook in de Inno hebben ze veel mooie halskettingen met pareltjes.



Els
1-4-2006
 Meld misbruik29-11-2005 21:54:37

ik heb een ketting en oorbellen van op de MARKT (speciaal voor mij gemaakt)... gewoon lelijk!! komaan zeg, ik ben geen miljonair of zo hoor, ik heb heel schone juweeltjes en ik denk dat je bij een twice as nice nog meer brol tegenkomt dan je soms op de markt kan kopen!



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik30-11-2005 8:30:05

Hallo Martine

Zoals lindsay ook al zegt sophie sposa heeft mooie kettingen !
Neem ook es een kijkje op www.dressedbyjill.nl daar staan er alvast ook een heleboel op aan schappelijke prijzen !

Ikzelf mag een oud kettingje van mijn mama aandoen ofwel parelsnoer van mijn vriendin ! Zaterdag neem ik ze beiden mee bij de eerste pasbeurt van mijn jurk.

groetjes

Lien



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik30-11-2005 10:04:47

ik had bij mijn kleedje van raffa een kettingkje en oorbelletjes van raffa en dat was heel mooi en allesbehalve 'goedkoop'. Het hangt ervan af wat je zelf mooi vindt en niet hoe duur het eruit ziet. Soms vind je bij Veritas ook hele leuke dingetjes, 't is een beetje kwestie van op tijd rond te kijken en iets naar je smaak te vinden.

groetjes
Gaëlle


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...