Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kapster

  12-2-2010 11:34:45
Hallo allemaal! Sinds kort woon ik in Sleidinge en voor mijn bruiloft ben ik dringend op zoek naar een goede kapster in de omgeving. Het liefst zo dicht mogelijk bij huis. Wie kan me helpen?

Sandra
5-3-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1569


ellen
4-7-2009
 Meld misbruik12-2-2010 12:10:02

hey,

in sleidinge heb ik geen idee. niet zo veraf ook is Zelzate... Ik heb mijn haar laten doen door studio Twen, Hans Kochlaan in Zelzate...
Ik was er echt mega tevreden over. Het is een kapper die vrij veel opsteekwerk doet.



Stéphanie
24-4-2010
 Meld misbruik12-2-2010 13:33:04

Hoi,

Ik ben van Eeklo en hier is hairstudio annie vandewalle heel erg bekend. Ze is ook heel schappelijk in haar prijzen. Mijn haar wordt opgestoken en het ga me 35euro kosten. Ook wordt mijn make-up daar gedaan en dat kost me 15euro. Ze doet alles voor avs geloof ik. een echte aanrader.
Ze is gevestigd in Hugo Verriestlaan en Eeklo.

vele groetjes



Stephanie
10-7-2010
 Meld misbruik12-2-2010 13:39:36

Hoi Sandra

Ikzelf ga ook vaak naar Annie Vandewalle. Ik ben ook heel tevreden daar. Voor mijn kapsel komt er iemand aan huis want die dag had ik geen zin om daarvoor nog de baan op te moeten.

Vraagje, wanneer trouw je? Ikzelf ben van Oosteeklo.

Nog veel succes.

Groetjes
Stephanie
10/07/2010



N
23-7-2010
 Meld misbruik12-2-2010 19:31:20

Ik ben van Evergem en ga naar de kapster in Belzele. Zij is een goede kennis van ons. Het is kapsalon ZIEZO. Ik laat mijn haar ook door haar doen op mijn trouwdag. Ik ben héél tevreden van haar.

groetjes

groetjes



Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik13-2-2010 11:18:37

Hoi
Mijn vaste kapper is kapper Jo van Doornzele. Hij staat ervoor bekend goed te kunnen opsteken. Ik was alvast heel tevreden!
xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...