Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

11 juni 2010

  11-2-2010 19:54:41
dag bruidjes:
is dit ook zo bij jullie, maar ik word zo zenuwachtig! het is idd wel nog een eindje maar toch...als ik aan alles denk gaat de adrealine zo door me.
man wat gaat dat geven op de dag zelf!
degene die ongeveer rond deze datum ook trouwen...moeten jullie nog veel doen? of gieren de zenuwen ook al door jullie lijf? of ben ik de enige?
grtj
een stressie & zenuwachtige bruid...

natacha
11-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1119


cynthia
12-6-2010
 Meld misbruik11-2-2010 20:01:38

Hello , ik trouw op 12 juni 2010 dus dat begint ook al af te korten hé . Ik moet nog op zoek naar een jurk ,ik ga daar dit weekend eens aan beginnen met een paar winkels te doen . Ik hoop dat ik iets vind dat in mijn budget past , want zo hoog is dit niet . We moeten nog onze traiteur enzo bestellen ook hoor , dus geen paniek , bij jou komt dat ook wel in orde . Groetjes Cynthia .



sarah
12-6-2010
 Meld misbruik11-2-2010 20:25:24

Hier ook een bruidje van 12/06/10. Spannend he! Morgen nog 4 maanden... wij moeten nog de lunch bestellen en een bruidstaart. Verder enkel nog details als bloemen, schoenen,... maar het meeste is in orde.
Nog tijd genoeg, geen paniek.
Geniet er maar van!

groetjes Sarah



Mila
5-6-2010
 Meld misbruik12-2-2010 7:39:45

Wij trouwen op 05/06/10



sophie
4-6-2010
 Meld misbruik12-2-2010 8:43:01

oke nu schiet ik dus ook in paniek...
wij touwen op 4juni en ik heb tot nu toe de zaal en fotograaf en... dat is het :)
nog heel veel werk als ik jullie zo wat hoor, dus beste Natacha geen paniek voor jou!
nog een vraagje:hoelang op voorhand moet ik best een kleedje bestellen en uitnodigingen versturen,iemand?

groetjes sophie-gaelle



annabel
12-6-2010
 Meld misbruik12-2-2010 20:23:23

wij trouwen ook 12 juni en zijn ook nog de details.vb teksten misboekjes zijn af maar moet nog gebundeld worden,nog tule voor kerk nodig en de badankjes bestellen...maar alles is zowat uitgezocht en vast gelegd.spannend he.mag begin maart voor de eerste keer mijn jurk gaan passen!!!!ole!!!
mijn verloofde zijn kostuum komt ook van daar.ringen,fotograaf,zaal...zijn in orde.
soms kan ik het nog niet geloven dat wij gaan trouwen en hoe dichter bij hoe meer mijn verloofde erover begint en helpt...heel leuk dus ;)

grts anna


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...