Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hortensiahoeve

  11-2-2010 19:30:31
Nog iemand die zijn huwelijksfeest in de Hortensiahoeve Kapellen doet??? Ervaringen met de zaal?

Groetjes en nog veel plezier met de planning,
22 mei 2010

Sophie
22-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1168


Sofie
15-5-2010
 Meld misbruik12-2-2010 10:24:12

Hey!

Wij trouwen op 15 mei 2010 en ons avondfeest is in de Hortensiahoeve. Wij vonden de zaal echt mooi.. wij hebben daar al 2 trouwfeesten gehad en het was 2 keer een schitterend feest.

Groetjes



ann
2-7-2011
 Meld misbruik15-2-2010 18:00:32

hey,

Wij willen ook graag daar ons feest geven, maar de drankenformules waren echt duur vergelijking met andere zalen. Maar het is wel een prachtige zaal!

Veel succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...