Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal

  11-2-2010 18:31:21
dag iedereen,
Wij zijn nog op zoek naar een mooie zaal in antwerpen. Hof ter delft spreekt ons wel aan. Iemand ervaringen? Of andere suggesties?
alvast bedankt!

shirley
25-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1675


Sophie
22-5-2010
 Meld misbruik11-2-2010 19:19:07

Hortensiahoeve in Kapellen



lizi
21-8-2010
 Meld misbruik11-2-2010 20:32:47

wij hebben daar al een trouw gehad en was zeker een aanrader!
hortensiahoeve vond ik prachtig maar duur.
wij trouwen in hof van nazareth in lier
gr
Lizi
21/08/2010



Sylvia
18-9-2010
 Meld misbruik11-2-2010 20:48:17

Martinushoeve in Zandvliet. Was mijn favoriet. Hebben daar uiteindelijk niet voor gekozen omdat we al een heel pak mensen kennen die daar zijn getrouwd. Anders royal yacht club, zaal is iets minder, maar het uitzicht is geld waard.



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik12-2-2010 10:00:51

Wij trouwen in de Jachthoorn in Kontich. Als je van hoevestijl houdt, zeker eens gaan kijken.

Hof ter Delft ben ik nog niet geweest, maar heeft wel een goede naam hier in de streek.



Sofie
15-5-2010
 Meld misbruik12-2-2010 10:32:27

Wij hebben ook al een huwelijksfeest gehad in Hof ter Delft en was inderdaad af!
Ons feest is in de Hortensiahoeve te Kapellen, die zaal is echt volledig ons ding en wij hebben dan ook niet verder gekeken. Ik denk dat de prijzen van deze 2 zalen niet zoveel uiteen zullen liggen.
Martinushoeve in Zandvliet vond ik dan weer echt tegenslagen, maar dat kan natuurlijk ook aan de formule hebben gelegen, al ben ik daar ook al 2 keer gaan eten in het restaurant en vond ik ook dat veel geld voor wat het was.

Groetjes



lindsay
7-8-2010
 Meld misbruik12-2-2010 11:52:30

wij trouwen in outfort in Hoboken. Is een oude verdedingsgang van een fort.

Groetjes



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik12-2-2010 14:39:57

Was mijn favoriet, maar heb er enorme pech in gehad, 1 dag voor ons waren er mensen met dezelfde datum als ons. En ze namen de optie (net voor die termijn verstreek), had dus lang mijn hoop en zinnen erop gevestigd. Ach ja...

Outfort is zeker niet aan te raden, goed voor kleine groepen maar ik vind 't 'n ongezellige bende, zit je in 'n kelder en dan nog is in allemaal aparte "kottekes" precies. (Ni voor niks zo goedkoop.)

Hortensiahoeve, Hof ten Damme, Salons Luithagen (qua prijs erg aantrekkelijk!), Plaasjkaffee (qua locatie super!), .. zijn de eerste die me meteen terug te binnen schieten.



Linsay
2-10-2010
 Meld misbruik12-2-2010 14:43:16

De groene jager (brasschaat) is ook de moeite, daar trouwen wij in oktober..kei mooie tuin en ligging!



shirley
25-6-2011
 Meld misbruik13-2-2010 18:46:59

bedankt voor de reacties! We zijn vandaag voor de 2de keer (met de ouders) gaan kijken in hof ter delft en denk toch dat deze zaal het zal worden! Tis er echt mooi en modern qua inrichting en das toch wel wat we zoeken. Zijn ook naar hortensia geweest: prachtig kader en super mooi maar nog duurder dan hof ter delft.
groetjes!



kristien
25-6-2010
 Meld misbruik13-2-2010 20:34:18

domein martinus in halle-zoersel! Nicht heeft daar haar feest gedaan, en was erg verzorgd en heeft veel mogelijkheden.op vrijdag wel veel goedkoper dan zaterdag.
Outfort is ook leuk, afhankelijk van wat voor feest je wil. een andere nicht deed daar haar feest. Wij hebben langs die kant wel een familie die niet allemaal overeenkomt, dus gemakkelijk om niet iedereen bij elkaar te moeten zetten, kunnen ze zelf wat zien bij wie ze willen zitten. Positief daar vond ik dat de mensen die niet graag de drukte hadden, wat verder konden gaan zitten van de dansvloer door de opdeling van de zaal.
groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...