Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen Fede De Oro

  11-2-2010 12:51:14
Hallo wij zouden graag onze trouwringen halen bij Fede Di Oro. Klopt het dat er een leveringstermijn is van 5 à 6 maanden? Of kan het vlugger, anders zouden wij te laat zijn. Is de prijs - kwaliteit inderdaad uitstekend.

Christa
11-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1244


Annelies
18-9-2010
 Meld misbruik11-2-2010 12:56:00

Wij hebben onze trouwringen ook daar besteld, we waren wel ruim op voorhand gegaan omdat we weten dat het wel nodig is. Ik denk dat je best ns belt om te zien dat het nog mogelijk is voor jullie huwelijk.
Echt een aanrader, zeer vriendelijk en goede service!



Stephanie
10-7-2010
 Meld misbruik11-2-2010 13:41:43

Hoi Christa

Geef zeker een belletje of mailtje naar Fede Di Oro. Ze zullen je graag verder helpen.

Onze ringen hebben we daar ook besteld. En ik kan je deze zeker aanraden. De prijzen zijn goed te doen.
Succes!

Groetjes
Stephanie
10/07/2010



Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik11-2-2010 17:14:34

Begin december hebben we ze besteld en half maart zouden ze binnen moeten zijn bij ons! dus zo'n 3 tal maanden is de leveringstijd bij ons.
Ik heb toen eerst gemaild of we nog op tijd waren en dan pas daar langs geweest. Ze mailen snel terug!

Mandy
10/04/2010



Joke
31-7-2010
 Meld misbruik11-2-2010 20:12:31

Dag Christa,
normaal is het vijf à zes maanden, maar wij zijn zaterdag ringen gaan bestellen en hij zei dat ze nu nog maar op drie maanden zaten, vermits ze voor staan op schema.
Ik zou hem eens bellen en dan geeft hij wel wat meer uitleg
groetjes en succes!
Joke



Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik12-2-2010 13:16:41

Hallo,

Wij gaan zaterdagmiddag onze trouwringen kiezen bij Fede di Oro. Ik heb een vriendin die daar is langsgeweest en in minder dan 3 maanden had ze haar ringen, ze huwde wel in de winter. Ik denk dat het dan ook minder druk is in de branche. Ik trouw op 10 juli 2010, dus nog een 5 tal maanden.
Op hun website kun je al voorbeelden bekijken en de prijzen staan erbij, altijd handig. Normaal gezien krijg je als bruidspaar sowieso 20% korting, heeft de eigenaar mij gezegd op een huwelijksbeurs.

Veel succes.
Heidi



kristien
25-6-2010
 Meld misbruik13-2-2010 20:40:50

Fede di oro is zeker aan te raden! wij trouwen 25juni en zijn 2weken geleden onze ringen gaan kiezen daar. levering is 3maanden, veel keuze, en alles aanpasbaar naar eigen wensen van dikte, steentjes, inkrassen,breedte,...



Bert

 Meld misbruik19-2-2011 10:34:00


Wij zijn daar deze week ook onze ringen gaan kiezen! Ruime keuze, zeer vriendelijk en veel geduld ;-) Gravures zijn inbegrepen in de prijs.
We kunnen al niet wachten om ze te dragen... :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...