Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideetjes voor origineel avondfeest

  25-2-2004 19:05:43
Hallo,

Op ons trouwfeest 's avonds had ik graag iets origineels gedaan. Ik denk bijvoorbeeld aan binnenvuurwerk, projectieschermen, ballonnen. Heeft iemand hier ervaring mee of weet er iemand goede adresjes of nog ideetjes,... laat maar komen!
Groetjes Evi

Evi

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1464


Nele
4-9-2004
 Meld misbruik25-2-2004 23:14:24

Hallo
Misschien kan je wel via projectie op de muur of zelfs op het plafond van d efeestzaal foto's tonen van jullie toen jullie klein waren tot dit eigenste trouwmoment, of een hom-video laten afspelen van jullie?
Ik weet nu wel niet direct waar ze dergelijke projectors verhuren, maar in de gouden gids staan ongetwijfeld tal van adressen waar je dit kunt vinden.
Nog een ander idee is misschien om met een lasershow te werken op de dansvloer. Misschien wel tamelijk kostelijk, maar waarschijnlijk wel de moeite waard!
Veel succes ermee!



Letitia

 Meld misbruik26-2-2004 7:56:28

Mijn Dj heeft een groot scherm waarop hij vanalles kan tonen, de clips van de liedjes, een welkom clip van ons (met enkele foto's)... Hij gaat ook soms de gasten filmen of belangrijke zaken zoals het snijden van de taart en deze rechtstreeks op de grote scherm tonen. Tijdens de dag gaan we digitale foto's nemen met ons apparaat, en hij zal ze op het groot scherm tonen voor de mensen die er niet waren... Dat gaat heel speciaal zijn denk ik.. maar tis ook duur. En ik vind dat het eigenlijk goed is dat de dj zich daarmee bezig houd, hij heeft al zijn computers bij zich en al. Als je zo'n scherm huurt, hoe of wie gaat zich daarbij bezighouden?? Indien je interesse hebt voor mijn dj, stuur maar een emailtje letitia.p@salvacarro.be
Groetjes



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 21:20:04

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...