Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindjes

  29-11-2005 16:43:19
hallo wij trouwen op 8 september en hebben 2 bruidskindjes nu weten we niet echt wat we ze aan willen doen iets wat ze door kunnen dragen of iets gekleeds heeft er iemand een idee waar ik eens kan gaan zien voor hen groetjes

davida
7-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 508


Ann
20-5-2006
 Meld misbruik29-11-2005 16:49:03

Wij nemen vier bruidskindjes en ik ga met hen vieren naar Folieke, een leuke kinderkledingwinkel. Die kleedjes zullen nadien nog kunnen dienen. Speelse kledij is toch meer iets voor die kids. Als ze een "gekleed" iets gaan aanhebben, gaan ze zich waarschijnlijk niet gemakkelijk voelen. En het is toch ook hun dag. (mijn twee stiefdochters en dan ook nog de twee dochters van mijn getuige zijn de bruidskindjes)

Ann
20/05/2006



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik29-11-2005 17:14:13

Wij gaan een combinatie zoeken. Ik had gedacht aan een vrij sportieve broek, daarop een sportief hemdje en een iets gekleder debardeurtje. We hebben 2 bruidsjongens. Ik vind het toch leuker dat ze zich goed voelen in hun kledij en dat ze toch tenminste een gedeelte erna nog kunnen afdragen.

Qua winkel heb ik nog geen idee. Ook geen ervaring met kinderkleedjes. Ik ga samen met hun mama (mijn toekomstige schoonzus) wel eens shoppen.



Patricia
17-6-2006
 Meld misbruik29-11-2005 19:06:31

Ik weet niet waar je woont maar in winkel "UNIF" in de Quellinstraat te Antwerpen hebben ze een ruim aanbod.



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik29-11-2005 23:16:42

ook wij hebben gekozen voor een iets speelsere outfit en zijn voor onze bruidsjongen en meisje naar Folieke geweest.

veel succes met je zoektocht

kathleen



davida
7-9-2008
 Meld misbruik30-11-2005 17:22:28

ok bedankt voor de info ik denk eens naar folieke te gaan dat hebben ze in oostende ook groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...