Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal + prijzen

  11-2-2010 9:16:11
Hallo iedereen,

Voor ons trouwfeest zijn wij op zoek naar een geschikte feestzaal in de kempen. We hebben al enige prijzen binnen, maar deze vallen echt wel tegen. Het moet helemaal geen dure zaal zijn, we zoeken iets met uitstraling. Kan iemand ons helpen met wat ongeveer een richtprijs is per persoon voor een avondfeest met buffet en dansfeest? Iemand een zaal om aan te raden?

Bedankt Alvast

wendy
18-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 2371


Stien
21-8-2010
 Meld misbruik11-2-2010 10:06:21

het hof van't rauw in Mol-Rauw. 160€, zaal, keuken en opkuis inbegrepen.



kristien
25-6-2010
 Meld misbruik11-2-2010 10:12:23

Wij doen ons feest in Zoersel, in Domein Martinus.
De receptieformule kost 26,95 pp voor 2u met 16 hapjes pp, cava en fruitsap.
Voor het eten is een buffet mogelijk vanaf 80p, prijzen weet ik niet uit mijn hoofd.
De menu's beginnen vanaf 49,5 euro pp voor 4 gangen.
Drankenforfait tot 2u, is iets van 6 euro per uur ofzoiets. na 2u wordt er elk uur geteld hoeveel volk er nog is, en dan betaal je 5,4 euro per uur per aanwezige persoon.
In de prijzen van menu's zit de zaalhuur, decoratie, menukaarten, stoelhoezen, bestek ed in.

Dit zijn wel nog de prijzen van 2009, die wij nog net gekregen hebben omdat we een week voor het uitkomen van de nieuwe brochure nog hebben geboekt, nu zou het iets zijn opgeslagen.

Zeker geen goedkope zaal, maar wel één met uitstraling, en lekker eten!



Sylvia
18-9-2010
 Meld misbruik11-2-2010 11:41:20

De eigenaar van Domein Martinus zei ons wel dat je op een zaterdag minstens 10.000 euro moest consumeren. Of je dit nu deed met 2 of 200 maakte hem niet uit.
Wij hebben gekozen voor La Grange in Massenhoven. Prijzen staan volgens mij op hun website.
groetjes



evy
1-3-2009
 Meld misbruik11-2-2010 12:30:06

Wij hadden het Molenhof in Ravels. Heel erg mooie zaal, super bediening, alles naar wens. Wij hadden de trouwfuifformule genomen + dessertenbuffet. Denk dat alles samen neerkwam op ong. 60€pp. Drank, bieren en wijn inbegrepen!

Groetjes evy



angela
2-10-2010
 Meld misbruik11-2-2010 12:40:10

WIJ DOEN ONS FEEST ZAAL RUBENS TE BERLAAR. WE BETALEN 53,18 EURO PER PERSOON (DRANKENFORFAIT INBEGREPEN,VERWELKOMINGSDRANK, VOORGERECHT,SOEP,HOOFDGERECHT, BRUIDSTAART EN DAN NACHTBUFFET). DE ZAAL IS GRATIS EN ZIJ DOEN OOK DE VERSIERING.WE HEBBEN UITGEREKEND VOOR 140 MAN ZAL HET EEN 7.300 EURO ZIJN. VALT DUS GOE MEE. JE KAN MISSCHIEN NOG GOEDKOPER AF ZIJN MET EEN ANDERE FORMULE. ZE BIEDEN WALKING DINNER AAN, KOUDE EN WARM BUFFET, BARBEQUE.... (STAAT OP INTERNET KIJK MAAR ONDER ZAAL RUBENS BERLAAR)



Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik11-2-2010 12:52:40

@Evy,
Hey Evy, ik weet niet dat ik een hele tijd terug met jou ook al eens gemaild had over het molenhof in ravels. Want wij doen daar ook ons trouwfeest in juni, maar wij betaalden maar rond de 40 euro voor trouwfuifformule + dessert. Jij 60 euro ofwat? Komen daar nog extra kosten bij ofzo? Want daar is mij niks van gezegd.
groetjes ellen!



Kim
9-4-2010
 Meld misbruik11-2-2010 13:57:57

de Herthoeve in Merksplas
zij zijn heel vriendelijk en hebben een concept van drankenforfait, 20 euro per persoon voor de hele avond



Ans
8-8-2009
 Meld misbruik11-2-2010 14:09:06

Wij hebben ons feest in de Hezehoef in Olen gegeven. Het was gewoon perfect in orde! Heel goede service, super lekker eten en schappellijk van prijs!!
Zeker een aanrader!!

Groetjes
Ans



Kim
29-5-2010
 Meld misbruik11-2-2010 18:46:24

Wij hebben heel wat zalen in de Kempen vergeleken en hebben uiteindelijk gekozen voor de Kapelhoeve in Turnhout.
We hebben er zelf nog nooit gefeest, maar al heel veel goede reacties over gehoord.
Groetjes



wendy
18-6-2011
 Meld misbruik12-2-2010 8:44:47

Hoi Kim,

Wij hebben zaterdag een afspraak met de Kapelhoeve ... Hoop dat dit gaat meevallen. We hebben daar ook nog nooit een feest gehad, maar al wel heel veel positieve reacties erop gelezen.



Ines
3-10-2008
 Meld misbruik12-2-2010 11:32:38

Hey Wendy,

Wij hebben (ondertussen al bijna 500 dagen geleden) ons trouwfeest gegeven in het Daemshof in Noorderwijk (Herentals). Wij hebben toen 70 of 75 euro per persoon betaald (juist weet ik het niet meer). Als je meer dan 100 personen hebt, valt ook de huurprijs van de zaal weg.

Ondertussen zullen de prijzen wel al aangepast zijn, maar je kan al eens kijken op hun website. Prijzen staan er niet op: die geeft Wilfried alleen als je langs komt, want dan kan hij alles ook meteen duiden.

Zeker eens gaan kijken. Ons feest was super, het eten grandioos en over het dessertenbuffet wordt bij ons in de familie en vriendenkring nog altijd gesproken, dus...

Groetjes en succes bij de zoektocht!
Ines
reeds 497 dagen getrouwd



an
25-9-2010
 Meld misbruik12-2-2010 11:42:24

hoi wendy,
wij hebben gekozen voor de smoutmolen in zoersel, via hun website kan je een bundeltje aanvragen waarin alles instaat van prijzen, wij zitten denk ik rond 75€ p.p.eten, drank, bediening, versiering,... mooie zaal vind ik zelf met karakter



Tina
11-9-2010
 Meld misbruik12-2-2010 13:47:24

Hey,
Wij geven ons feest in de Kapelhoeve in Turnhout. Mooie zaal, lekker eten. Al verschillende feesten meegemaakt en t was er altijd goed.
Ook al veel feesten meegemaakt in t Molenhof en altijd goed.
Groetjes



wendy
18-6-2011
 Meld misbruik16-2-2010 13:57:32

Hallo iedereen,

Allemaal bedankt voor jullie reactie. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor de Kapelhoeve in Turnhout. Was erg onder de indruk van de zaal. Prijzen vielen ook mee, dus hebben niet langer gewacht. 18 juni 2011 wordt onze grote dag, en we hopen er in de Kapelhoeve een spetterend feest van te maken.

Grts,
Wendy



liesbeth
21-8-2010
 Meld misbruik28-2-2010 12:53:21

Wij hebben gekozen voor de Schranshoeve in Vorselaar. Dit is een gerenoveerde boerderij/schuur, men koos om het oude karakter te combineren met moderne elementen. Het is niet zo groot, er kunnen 120 personen tafelen. We wilden geen ongezellige parochiezaal en de Hezehoef en het Daemshof waren voor ons te duur.
Ik heb van enkele gehoord dat de Vlaschaard in Hulshout een heel mooie feestzaal is, waar alles tot in de puntjes verzorgd is en niet te duur. Daar moet je dan ook wel heel vroeg reserveren.
Nog veel succes met je zoektocht!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info